Men tror jag löst mitt problem nu utan att behöva byta banken...
Fixar följande kort:
American Express: Då det dras direkt från kontot, Men som ej accepteras på alla ställen.
MasterCard: Som e dett kredikkort (Som jag inte vill ha igentligen, Men inödfall, där inte AE fungerar) Men som ser ut att fungera i terminaler där inte läsaren e Direktuppkopplad på nätet.
Maestro: Som dras direkt från kontot, Men som bara fungerar i terminaler som e direktuppkopplade mot nätet...
Och spar mitt gamla kort där remsa e förstörd, Men som fungerar då kassörskan kan knappa in siffrorna manuellt, som sista utväg...
RED- Såg nu att det finns ett kort som heter: Nationellt Bankkort
och som fungerar som ett VISA men enbart i sverige om jag förstår det rätt...
Någon som vet om detta stämmer?
------------------------------------------ Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
------------------------------------------ SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
------------------------------------------ Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny
AmEx är absolut dyrast och absolut sämst - det är inte många handlare som accepterar det kortet eftersom de tar en rätt bra avgift av dom.
I övrigt håller jag med silfver.
Originally posted by Esen
Och spar mitt gamla kort där remsa e förstörd, Men som fungerar då kassörskan kan knappa in siffrorna manuellt, som sista utväg...
Lita INTE på det, många har regeln att de inte får knappa in siffrorna manuellt utan funkar inte magnetremsan - sorry, har du cash eller ett annat kort?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Väljer inte detta, Utan bli mer eller mindre tvingad till det...
Du kan ju inte säga att banken tvingar dig till det, det är ju dina sjukt svåra tvångstankar som tvingar dig till det. Sök hjälp innan det går för långt.
Fast så vitt jag kan se verkar du ha dragit det ännu ett steg längre eftersom du inte längre använder wF:s gulsvarta smileys. Kan du bekräfta detta så jag vet om du tagit det här sjuka beteendet till ett för oss dödliga ouppnåligt level?
Fast så vitt jag kan se verkar du ha dragit det ännu ett steg längre eftersom du inte längre använder wF:s gulsvarta smileys. Kan du bekräfta detta så jag vet om du tagit det här sjuka beteendet till ett för oss dödliga ouppnåligt level?
Som jag skrivit tidigare i denna tråd så har jag inga problem med att använda wF:s smileys..
------------------------------------------ Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
Som jag skrivit tidigare i denna tråd så har jag inga problem med att använda wF:s smileys..
Då är ju min stillsamma undran denna torsdagsnatt; var ligger skillnaden? VISA-kortet visar du bara upp för handlaren, de här msileygubbarna saknar ju faktiskt bara AIK-fana för att vara kompletta och visas dessutom upp i hela världen, om man så vill.
Då är ju min stillsamma undran denna torsdagsnatt; var ligger skillnaden? VISA-kortet visar du bara upp för handlaren, de här msileygubbarna saknar ju faktiskt bara AIK-fana för att vara kompletta och visas dessutom upp i hela världen, om man så vill.
Det här har vi redan tagit upp, Kolla på sid: 4, första inlägget...
Comment