Originally posted by Peeer
Frågs ang. Visakort
Collapse
X
-
Verkar vara lite olika beroende på stad också. Det dem kör med här i Eskilstuna är: http://www.ersab.se/sst/inf/out/infO...,82162,00.html så titta efter om ditt lokala bankkontor har en egen webbsida där dem presenterar lokala erbjudande som gäller för din stad.Last edited by medialabs; 2006-12-29, 18:13. -
Jag kan tänka mig att dom har hysteriskt roligt åt dina mail på supporten.Originally posted by EsenFörstår inte hur svårt det ska vara, Har sagt till dom att jag vill ha mitt VISA kort och jag vill ha det i ett annat motiv, Men dom verkar inte läsa hela mailet på den supporten...Comment
-
Förstår inte varför dom skulle ha det?Originally posted by Web-TorJag kan tänka mig att dom har hysteriskt roligt åt dina mail på supporten.
Men bara jag får ett VISA kort snart så blir jag nöjd...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
För att dom tycker det är lika löjligt som vi? : pOriginally posted by EsenFörstår inte varför dom skulle ha det?
Undrar om fotbollsvåldet kommer öka nu när att icka AIK-fans blir uppretade : DTjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
Originally posted by Web-TorSwedbank (och vi) skrattar åt dig av samma anledning som biologiska institutet skulle garva om du kontaktade dom och frågade om det eventuellt gick att byta färg på Sveriges getingar.
Don't Pee on My Leg and Tell Me It's RainingComment
-
Du tycker det inte finns en liten skillnad mellan ett plastkort och getingar?Originally posted by Web-TorSwedbank (och vi) skrattar åt dig av samma anledning som biologiska institutet skulle garva om du kontaktade dom och frågade om det eventuellt gick att byta färg på Sveriges getingar.
Men ifall ni tycker det e såkul så får ni väl skratta hur mycket och länge ni vill, Bryr mig inte speicellt mycket, utan vill bara ha mitt VISA kort, sen e jag nöjd...
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
-
-
Det blir antagligen så, Men vill väl hellst undvika det då jag e nöjd med swedbank iövrigt, med en bra internetbank.Originally posted by @ndersByt bank då, lätt som en plätt!
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
-
Så då är ju frågan vad som är det bästa, byta ifrån en bank som du är nöjd med eller gå runt med AIK-kort i plånboken : pOriginally posted by EsenDet blir antagligen så, Men vill väl hellst undvika det då jag e nöjd med swedbank iövrigt, med en bra internetbank.Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
Då jag under inga omständigheter kommer gå runt med ett svart/gult kort, så måste jag byta bank, ifall dom inte fixar ett nytt, Men det e helgstängt nu så får se vad dom säger på tisdag annars byter jag på onsdag...Originally posted by QuidSå då är ju frågan vad som är det bästa, byta ifrån en bank som du är nöjd med eller gå runt med aik-kort i plånboken : p
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
-
Som tyvärr inte e ett VISA kort...Originally posted by Quid
Du får väl skaffa DIF-kortet?