Warning: Trying to access array offset on null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Frågs ang. Visakort - webForum

Frågs ang. Visakort

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esen
    Medlem
    • 2002-03-16
    • 3534

Kanske det, Detta e försig inget nytt, Djurgården har haft ett sådant kort förut, Men bara under en begränsad tid, Men nu ska dom tydligen återinföra det...

Men som Peeer sa, Jag vill ju helst inte ha ett mastercard då man får allt på kredit, Men har just nu ett American express som också e ett kreditkort eftersom jag inte kan ha VISA kortet, Så ett byte kanske e dags, Men ska först börja med att skissa en bild och skicka till swedbank, och se ifall jag får det godkännt...

------------------------------------------
    Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
    SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
    Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny

Comment

• colione
      Forumtekniker
      • 2001-06-13
      • 3386

Jag har ett master card som inte har någon kredit.
      Min alldeles egna directory listing.

Comment

• Muzzafarath
        Medlem
        • 2000-04-25
        • 1474

Jag vill ju helst inte ha ett mastercard då man får allt på kredit
        Så är det på Swedbank, men det är ingen naturlag som säger att ett MasterCard är ett kreditkort. Många aktörer erbjuder bankkort med MasterCard. Se Länsförsäkringar, GE Money Bank (där är det t.o.m gratis), Handelsbanken.
        Bonden ska med svett och möda alla tusen djävlar föda.

Comment

• Esen
          Medlem
          • 2002-03-16
          • 3534

Var inne och skulle beställa kort i kort från swedbanks internetbank, Men man måste ju ha ett VISA kort redan, annars kan man inte göra det?

Borde man inte kunna beställa VISA kortet och ladda upp en bild på en gång?
          Som det e nu, så måste man ju beställa ett kort, Sen få hem det, Och sen ladda upp en bild och som dom sedan lägger på ett nytt kort som men sedan får hem? och då kasta det som man fick någon dag innan...

Kanske dags för swedbank att tänka om?

SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE

Comment

• Danne V
            Medlem
            • 2006-08-02
            • 7685

Originally posted by Compusa
            Jag bryr mig inte ett dugg om hur mitt kort ser ut. Jag har inget behov av att flasha med det för bekanta, utan föredrar att det fungerar bra och att man kan betala med det
            Jag har inte ens en aning om vad mitt kort har för motiv, trots att jag använder det flera ggr/dag. Jag har VISA genom SEB, och när jag fick nytt kort häromsistens så gjorde bankkillen en stor grej av att dom hade ändrat layouten eller nåt. Men antagligen tittade jag på honom med en blick som sa "det skiter väl jag i", för han slutade babbla om det mitt i en mening och blev nästan lite generad, verkade det som.

Man kan ju rita lite med en tuschpenna om man tycker det är kul.
            Med vänlig hälsning från
            Danne
            ------
            Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
            Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
            Våga Vägra
            FaceBook

Comment

• Poteta
              Medlem
              • 2005-05-13
              • 3014

Originally posted by Esen
              Kanske dags för swedbank att tänka om?
              Jag har sagt det förut och säger det igen. Du verkar vara en snäll och go kille men för jösse namn, det är dags för dig att tänka om. Hela grejen börjar bli löjlig.
              Mitt företag

Comment

• Esen
                Medlem
                • 2002-03-16
                • 3534

Originally posted by Poteta
                Jag har sagt det förut och säger det igen. Du verkar vara en snäll och go kille men för jösse namn, det är dags för dig att tänka om. Hela grejen börjar bli löjlig.
                Förstår inte?

Vad jag menar med att swedbank borde tänka om, e ju att dom borde införa så att kunder som inte har ett VISA kort kan beställa det nya på än gång, Istället för att få två kort, Dels så sparas massa tid, Swedbank borde ju t.o.m spara ganska mycket pengar på detta, Dels så blir det bättre för kunden?

Förstår inte riktigt vad du menar att det skulle vara en löjlig tanke? eller?

SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE

Comment

• LeonL
                  Medlem
                  • 2002-12-13
                  • 3175

Man skulle nog spara "ganska mycket pengar" om inte alla bytte bank för att deras bankkorts utseende inte var tillräckligt tilltalande.

Det som alla här tycker är löjligt är nog att man kan ägna så mycket tid och kraft på skitsaker. Ungefär lika löjligt som att man skulle gå till Konsum när man handlar bara för att man tycker att ICAs logo är ful.

För övrigt så fick jag mitt Visa-kort i dag, och det matchar min plånbok perfekt.

Comment

• Dryden
                    Medlem
                    • 2002-08-03
                    • 12245

Originally posted by LeonL
                    Det som alla här tycker är löjligt är nog att man kan ägna så mycket tid och kraft på skitsaker. Ungefär lika löjligt som att man skulle gå till Konsum när man handlar bara för att man tycker att ICAs logo är ful.
                    Det finns ju de puckon som handlar all mat på ett ställe, förutom köttfärsen. De får ett kilo två spänn billigare om de åker till butiken på andra sidan stan. Bilkostnader? Förmodligen inte medkalkylerade.
                    resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Sang-drax
                      Medlem
                      • 2002-07-07
                      • 570

Varför målar du inte om kortet själv?
                      Senast redigerad av Sang-drax; i morgon kl 14:12.

Comment

• Lord Pingu
                        Medlem
                        • 2001-04-01
                        • 688

Pingu

ny signatur?

Comment

• voigtann1
                          Forumvärd
                          • 2001-06-14
                          • 8810

Det har jag aldrig sagt, Men däremot så kommer DIF alltid först...
                          (ursäkta min sena postning) Men detta är riktigt skrämmande. Om vi säger att din flickvän/fru (om du ej har någon så tänk blivande ) Och hon blir gravid och vattnet går under en match.. då kommer du strunta i henne för att vara med DIF,se på dom? Skrämmande...
                          "det går inte att lära en gammal norrlänning byta namn på irc" - gammalt kinesiskt uttryck

Comment

• Poteta
                            Medlem
                            • 2005-05-13
                            • 3014

Förstår inte?
                            ---KLIPP---
                            Förstår inte riktigt vad du menar att det skulle vara en löjlig tanke? eller?
                            Nej, jag var nog lite otydlig.
                            Jag håller definitivt med om att det verkar dumt att man inte kan bestämma färgen på kortet innan man får ett.

Det jag menar med löjligt är det som kommit upp tidigare i tråden. Att lägga så mycket tid och energi på färgen på sitt VISA-kort som du har gjort, det är sanslöst löjligt om du frågar mig. Snudd på sjukligt.

Inget illa menat, förmodligen är vi så långt ifrån varandra i den frågan så vi kommer nog aldrig att förstå varandra.
                            Mitt företag

Comment

• Esen
                              Medlem
                              • 2002-03-16
                              • 3534

Originally posted by voigtann1
                              (ursäkta min sena postning) Men detta är riktigt skrämmande. Om vi säger att din flickvän/fru (om du ej har någon så tänk blivande ) Och hon blir gravid och vattnet går under en match.. då kommer du strunta i henne för att vara med DIF,se på dom? Skrämmande...
                              Nu har jag ingen gravid fru, Men som du säger, I framtiden, DIF kommer alltid först, Men detta betyder ju inte att man struntar i sin gravida fru, Och självklart skulle jag missa både en och två matcher ifall min tjej skulle födda våran bebis, Självklart måste man ibland prioritera annat än DIF.

Jag e Djurgårdare, Men bara för det e jag inte helt jävla dum i huvudet...

SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE

Comment

• OveRRidE
                                Medlem
                                • 2001-02-05
                                • 8509

Jag e Djurgårdare, Men bara för det e jag inte helt jävla dum i huvudet...
                                Vad kallar du supportrar som kastar döda råttor och bananer på motståndarlaget under matcher då?
                                http://truemaybefalse.blogspot.com - Med en debugger i högsta hugg

Comment

Working...