Nokia N70 reklam!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M.Cheraghi
    Medlem
    • 2001-07-27
    • 3362

    #1

    Nokia N70 reklam!

    Vilken låt är det som spelas?

    10-4 over and out!
    The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
  • M.Cheraghi
    Medlem
    • 2001-07-27
    • 3362

    #2
    Men allvarligt. Någon måste ju veta!
    The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

    Comment

    • magnusfeldth
      Medlem
      • 2003-01-02
      • 2442

      #3
      Har bara sett den kort en gång, lade inte märke till den då. But I promise to keep my ears pined...
      Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
      eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!

      Comment

      • JoakimE
        Medlem
        • 2000-02-12
        • 1190

        #4
        Har för mig att det är "Moby - Natural Blues" som spelas, iaf i den N70 reklamen jag minns på rak hand, lite osäker på om det är just den låten, men att det är en låt av Moby, från albumet Play är det inga som helst tvivel om, bombsäker. Andra tips är "Why does my heart feel so bad?" eller "Porcelain",

        ewenson.se - själlöst

        Comment

        • M.Cheraghi
          Medlem
          • 2001-07-27
          • 3362

          #5
          Originally posted by JoakimE
          Har för mig att det är "Moby - Natural Blues" som spelas, iaf i den N70 reklamen jag minns på rak hand, lite osäker på om det är just den låten, men att det är en låt av Moby, från albumet Play är det inga som helst tvivel om, bombsäker. Andra tips är "Why does my heart feel so bad?" eller "Porcelain",

          Tack! Moby var rätt och det hjälpte mig att lösa gåtan!
          "Moby - in my heart" är låten
          The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

          Comment

          • JoakimE
            Medlem
            • 2000-02-12
            • 1190

            #6
            Jaaaa, självklart, så hette den juh, inte ens från "Play" heller, från "18"

            ewenson.se - själlöst

            Comment

            Working...