wF-träff våren 2005 i Stockholm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aasah
    Medlem
    • 2003-03-16
    • 3451

    #106
    Re: Re: Preliminärbokning

    [citat=bewern]Uppdaterad träfflista:
    .....

    Så ligger det till. Någon som vill ändra på sin anmälan? Nyanmälan? Avhopp? Medtar kompisar? [/citat]Hrmpf... du verkat ha missat nåt...

    Comment

    • bassebhu
      Moderator
      • 2001-11-20
      • 4028

      #107
      Jag kommer bara om det blir wet t-shirt-tävling!
      bassebhu - din kompis bland kompisar

      Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
      eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

      Rapportera till bassebhu

      Comment

      • J. Rönnberg
        Medlem
        • 2005-01-06
        • 620

        #108
        [citat=Nicrosoft]WOW, den 6/8 ser det ut som att jag skulle kunna hedra er med min närvaro [/citat]

        Den 6/8 är en väldigt bra dag för då fyller undertecknad och vänstertecknad år. Dock är det i dagsläget osäkert och jag kan komma då jag både är dubbelbokad. Dels födelsedag och dels FUF-läger.

        [citat=bassebhu]Jag kommer bara om det blir wet t-shirt-tävling! [/citat]

        Jag kan ta på mig en t-shirt för din skull om du fixar vattnet .
        www.johnnyronnberg.se
        “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

        Comment

        • Theon
          Medlem
          • 2002-01-19
          • 1567

          #109
          *bump* Inför Towel Day Onsdag 25/5
          Utrustning för Kubb och Boule medtages av vänstertecknad i händelse av regnuppehåll. Om det blir regn får bassebhu sin våta-tröj-dröm uppfylld
          Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

          Comment

          • Impact
            Medlem
            • 2004-09-03
            • 606

            #110
            [citat=Theon]*bump* Inför Towel Day Onsdag 25/5
            Utrustning för Kubb och Boule medtages av vänstertecknad i händelse av regnuppehåll. Om det blir regn får bassebhu sin våta-tröj-dröm uppfylld [/citat] Om det blir regn så ska man inte komma eller?
            Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

            Comment

            • Theon
              Medlem
              • 2002-01-19
              • 1567

              #111
              [citat=Impact][citat=Theon]*bump* Inför Towel Day Onsdag 25/5
              Utrustning för Kubb och Boule medtages av vänstertecknad i händelse av regnuppehåll. Om det blir regn får bassebhu sin våta-tröj-dröm uppfylld [/citat] Om det blir regn så ska man inte komma eller? [/citat]
              Absolut, men det är inte kul att spela Boule när det regnar
              Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

              Comment

              • Impact
                Medlem
                • 2004-09-03
                • 606

                #112
                Jag är expert på Boule, jag har tränat med PRO hela förra säsongen.
                Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                Comment

                • Theon
                  Medlem
                  • 2002-01-19
                  • 1567

                  #113
                  Eftersom jag är kvalificerad för PRO, kan det bli en spännade tävling
                  Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                  Comment

                  • bewern
                    Medlem
                    • 2002-06-10
                    • 515

                    #114
                    Inte visste jag att det här är ett tillhåll för pensionärer?
                    Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                    Gammalt djungelordspråk.

                    Comment

                    • Theon
                      Medlem
                      • 2002-01-19
                      • 1567

                      #115
                      Ol' man river
                      Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                      Comment

                      • Impact
                        Medlem
                        • 2004-09-03
                        • 606

                        #116
                        [citat=bewern]Inte visste jag att det här är ett tillhåll för pensionärer? [/citat] Ska du säga! Alla lekledare är pensionärer.
                        Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                        Comment

                        • bewern
                          Medlem
                          • 2002-06-10
                          • 515

                          #117
                          [citat=Impact][citat=bewern]Inte visste jag att det här är ett tillhåll för pensionärer? [/citat] Ska du säga! Alla lekledare är pensionärer. [/citat]
                          Och vad tror du det beror på Jo: lata ungdomar som måste aktiveras av klokare folk.
                          Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                          Gammalt djungelordspråk.

                          Comment

                          • Impact
                            Medlem
                            • 2004-09-03
                            • 606

                            #118
                            Är det svårt att hitta tunnebanan om man är på centralen?
                            Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                            Comment

                            • J. Rönnberg
                              Medlem
                              • 2005-01-06
                              • 620

                              #119
                              [citat=Impact]Är det svårt att hitta tunnebanan om man är på centralen? [/citat]

                              Ffrån Centralen går man . Om man inte orkar tar man grön linje trestationer till rådmansgatan.
                              www.johnnyronnberg.se
                              “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

                              Comment

                              • Impact
                                Medlem
                                • 2004-09-03
                                • 606

                                #120
                                [citat=J. Rönnberg][citat=Impact]Är det svårt att hitta tunnebanan om man är på centralen? [/citat]

                                Ffrån Centralen går man . Om man inte orkar tar man grön linje trestationer till rådmansgatan. [/citat]Bra! Då slipper jag hamna i Bagarmossen
                                Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                                Comment

                                Working...