Tips på Porrfilm!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • caze
    Medlem
    • 2001-09-24
    • 4686

[citat=bassebhu]Tyskt!

Annars är rahpsody in cock en höjdare. [/citat] A visst fan!
    Carl / Digitalbyrå i Stockholm - Digital1

Comment

• Erik Juhlin
      Medlem
      • 2000-05-27
      • 7625

Shaving Ryan's Privates?
      Bra titel i alla fall...
      /Erik
      "My love for you is like a truck, BERSERKER"
      "Would you like some making f**k, BERSERKER"

Comment

• magnusfernstrom
        Medlem
        • 2003-03-17
        • 2184

adnillen: Är inte du tjej? Har jag kanske fått "tjejer-tycker-porr-är-förnedrande"-teorin om bakfoten?
        Drip, drop ... SLICE!

Comment

• caze
          Medlem
          • 2001-09-24
          • 4686

[citat=magnusfernstrom]adnillen: Är inte du tjej? Har jag kanske fått "tjejer-tycker-porr-är-förnedrande"-teorin om bakfoten? [/citat]Så du tror inte tjejer tillfredställer sig själva med porr eller?

Comment

• colione
            Forumtekniker
            • 2001-06-13
            • 3386

Även thighs wide open (Någon som finner någon likhet med Eyes Wide Suht i titeln?) har sjysst titel...

Sen finns ju även filmen sleepy swallow
            Min alldeles egna directory listing.

Comment

• magnusfernstrom
              Medlem
              • 2003-03-17
              • 2184

[citat=caze][citat=magnusfernstrom]adnillen: Är inte du tjej? Har jag kanske fått "tjejer-tycker-porr-är-förnedrande"-teorin om bakfoten? [/citat]Så du tror inte tjejer tillfredställer sig själva med porr eller? [/citat]Tja, om man är lesbisk kan jag kanske tänka mig att det är något att tända på, men annars nej. Må låta hur korkat som helst av mig, men majoriteten av filmerna som existerar är det en tjej man ser. Endast en tjej, och typ en liten k*k längst nere i hörnet. Kanske någon lite mer fin, "känslig" film, men inte fan tror jag en tjej sitter och kollar på "Big c*cks in sl*ts" eller nåt sånt.
              Drip, drop ... SLICE!

Comment

• BlueSaint
                Medlem
                • 2002-08-18
                • 1796

Det här är helt klart den bästa tråden på länge.

Djurgårdens IF är Sveriges genom tiderna mest framgångsrika idrotts- och ishockeyförening med knappt 400 SM-guld totalt och 16 SM-guld i ishockey.

The Academy of Football

Comment

• magnusfernstrom
                  Medlem
                  • 2003-03-17
                  • 2184

[citat=BlueSaint]Det här är helt klart den bästa tråden på länge.

[/citat]
                  Jo, den tar ju UPP det här ämnet på ett så bra sätt. Man får liksom en chans för alla att berätta hur BRA porr ÄR! Särskilt handlingen.
                  Drip, drop ... SLICE!

Comment

• caze
                    Medlem
                    • 2001-09-24
                    • 4686

[citat=magnusfernstrom]Tja, om man är lesbisk kan jag kanske tänka mig att det är något att tända på, men annars nej. Må låta hur korkat som helst av mig, men majoriteten av filmerna som existerar är det en tjej man ser. Endast en tjej, och typ en liten k*k längst nere i hörnet. Kanske någon lite mer fin, "känslig" film, men inte fan tror jag en tjej sitter och kollar på "Big c*cks in sl*ts" eller nåt sånt. [/citat] Där är jag 100 på att du har fel, det mår säkerligen vara vanligare att män idkar porr Men självklart finns det en del tjejer som även har glädje av det och inte behöver de vara lesbiska för det!

[CITAT] Det här är helt klart den bästa tråden på länge.[/CITAT]

Comment

• magnusfernstrom
                      Medlem
                      • 2003-03-17
                      • 2184

[citat=caze][citat=magnusfernstrom]Tja, om man är lesbisk kan jag kanske tänka mig att det är något att tända på, men annars nej. Må låta hur korkat som helst av mig, men majoriteten av filmerna som existerar är det en tjej man ser. Endast en tjej, och typ en liten k*k längst nere i hörnet. Kanske någon lite mer fin, "känslig" film, men inte fan tror jag en tjej sitter och kollar på "Big c*cks in sl*ts" eller nåt sånt. [/citat] Där är jag 100 på att du har fel, det mår säkerligen vara vanligare att män idkar porr Men självklart finns det en del tjejer som även har glädje av det och inte behöver de vara lesbiska för det!

[CITAT] Det här är helt klart den bästa tråden på länge.[/CITAT] [/citat]
                      Som sagt, det är skillnad på porr och porr...
                      Drip, drop ... SLICE!

Comment

• LeonL
                        Medlem
                        • 2002-12-13
                        • 3175

[citat=magnusfernstrom]Som sagt, det är skillnad på porr och porr... [/citat]Det är skillnad på att vara erotisk och att vara pervers, menar du?

Comment

• caze
                          Medlem
                          • 2001-09-24
                          • 4686

[citat=magnusfernstrom]
                          Som sagt, det är skillnad på porr och porr... [/citat] Givetvis. Men att alla tänder på olika porr behöver heller inte vara könsrelaterat även om majoriteten av oss män kanske inte vill se samma som majoriteten av damerna...

Comment

• magnusfernstrom
                            Medlem
                            • 2003-03-17
                            • 2184

[citat=LeonL][citat=magnusfernstrom]Som sagt, det är skillnad på porr och porr... [/citat]Det är skillnad på att vara erotisk och att vara pervers, menar du? [/citat]Vad?

caze: Det ligger något i det. Men men, uppenbarligen tror vi inte samma saker, så det är meningslöst att argumentera. Gott nytt år.
                            Drip, drop ... SLICE!

Comment

• caze
                              Medlem
                              • 2001-09-24
                              • 4686

[citat=magnusfernstrom]
                              caze: Det ligger något i det. Men men, uppenbarligen tror vi inte samma saker, så det är meningslöst att argumentera. Gott nytt år. [/citat] Snarare intressant... Gott nytt år på dig med!

Comment

• caze
                                Medlem
                                • 2001-09-24
                                • 4686

[citat=magnusfernstrom]så det är meningslöst att argumentera. Gott nytt år. [/citat] Snarare intressant... Gott nytt år på dig med!

/Edit

Hoppsan, inte första gången jag råkar dubbelposta

Comment

Working...