[citat=bassebhu]Tyskt!
Annars är rahpsody in cock en höjdare. [/citat] A visst fan!
Annars är rahpsody in cock en höjdare. [/citat] A visst fan!
[/citat]Så du tror inte tjejer tillfredställer sig själva med porr eller? [/citat]Tja, om man är lesbisk kan jag kanske tänka mig att det är något att tända på, men annars nej. Må låta hur korkat som helst av mig, men majoriteten av filmerna som existerar är det en tjej man ser. Endast en tjej, och typ en liten k*k längst nere i hörnet. Kanske någon lite mer fin, "känslig" film, men inte fan tror jag en tjej sitter och kollar på "Big c*cks in sl*ts" eller nåt sånt.
[/citat]
Särskilt handlingen.
[/citat] Där är jag 100 på att du har fel, det mår säkerligen vara vanligare att män idkar porr
Men självklart finns det en del tjejer som även har glädje av det och inte behöver de vara lesbiska för det! 
[/citat] Där är jag 100 på att du har fel, det mår säkerligen vara vanligare att män idkar porr
Men självklart finns det en del tjejer som även har glädje av det och inte behöver de vara lesbiska för det! 
[/citat]
[/citat]Vad?
Men men, uppenbarligen tror vi inte samma saker, så det är meningslöst att argumentera.
Gott nytt år.
Men men, uppenbarligen tror vi inte samma saker, så det är meningslöst att argumentera.
Gott nytt år.
[/citat] Snarare intressant... Gott nytt år på dig med!
Comment