Design + Logga till en Ideell Förening

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • webtomten
    Medlem
    • 2000-04-30
    • 724

Design + Logga till en Ideell Förening

Hej!

Det är så att vi är en nystartad förening som ägnar oss åt att spela Airsoft.
    Airsoft är en rätt ny sport i sverige den börjades ta på allvar runt 2000 och håller på att växa med stora framsteg i sverige.

Tillskillnad mot Paintball så används det inga färg kulor utan det används plats kulor som är ca 6mm och vi använder vapenreplikor så kallade Soft Air Guns.

Nu är det så att vi är på jakt efter en design till en hemsida. Tyvärr har vi inte fått in så mycket pengar till föreningskassan att vi har råd att betala någon för jobbet tyvärr.

Det vi är intresserade av är att få en snygg clean sida. Den ska vara lätt navigerad. Vore bra om du kunde göra designen i HTML format gärna uppdelad så att toppen finns för sig, botten, main och menyn. Ni får gärna mixtra lite med färgerna själva då vi inte har något jätte krav på färger. Men sidan ska helst vara mörk.

Hoppas att det finns någon vänlig själ där ute som skulle vilja hjälpa oss.
    Last edited by webtomten; 2008-05-21, 13:32. Reason: Tog bort förfrågan om Logga då detta är löst

Vad var det sagt nu igen?

neoo.se - Vår passion, ditt nöje!
  • webtomten
    Medlem
    • 2000-04-30
    • 724

Hej igen! Tänkte jag bumpar denna tråden istället för att skapa en ny.

Tog även bort förfrågan om logga då den inte är aktuell längre.

Comment

• SoulGod
      Medlem
      • 2005-08-20
      • 1395

Jag kan anta erbjudandet... Hade du en logga redan, eller?
      //Martin aka SoulGod
      Only the future, can tell u about ur past!

Comment

• webtomten
        Medlem
        • 2000-04-30
        • 724

Hej!

Har glömt uppdatera tråden. men detta är redan löst.
        Men tack för hjälpen ändå

Comment

• webtomten
          Medlem
          • 2000-04-30
          • 724

Hej igen jag åter upplivar denna tråden lite.
          Vi fick ju som sagt hjälp av Ixane med en logga och en design. Men nu har vi funderat lite och skulle vilja få samma design på vårat forum. www.uddevallaairsoft.se/forum
          Jag har försöka och pilla lite i css filen då det är ett forum ifrån webwiz. Men jag får inte till designen Så jag hoppas att det finns någon vänlig själ här ute som kanske skulle vilja hjälpa oss.

Jag vill alltså ha följande design www.uddevallaairsoft.se som ett fungerande skin till forumet. Finns det som sagt någon vänlig själ som vill hjälpa oss så skicka ett PM.

Tack på förhand.

/ Jesper

Comment

Working...