webForumDet fria alternativet

R00-fil

23 svar · 988 visningar · startad av Gasticon · sida 2 av 2

muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg

PeW skrev:

Problemet är bara att detta är helt fel ställe att diskutera det på.

Ser inget problem i att disktuera saken här. Vilket ställe är lämpligare, och varför?

Del PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg

muskot skrev:

Ser inget problem i att disktuera saken här. Vilket ställe är lämpligare, och varför?

Vill du diskutera hur man i allmänhet inte ska anklaga folk för olagligheter på lösa grunder passar det bäst i Cafét.
Gäller det webForum ska du, enligt de föreskrifter vi haft i tre år och som du själv accepterar, kontakta berörd moderator och/eller forumledarna - precis som SirPeter skriver i sitt inlägg ovan.

I detta forum, Program - Övrigt, diskuterar vi allt annat som inte ryms i de andra rena programforumen.

mvh Del Pero
forumledare, webForum

muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Del Pero skrev:

Vill du diskutera hur man i allmänhet inte ska anklaga folk för olagligheter på lösa grunder passar det bäst i Cafét.

Okej! Att det i allmänhet är så håller jag med om. Tycker dock inte att man i alla lägen kan vara benhård gällande forumindelningen.
Eftersom situationen uppstod här, tyckte jag att det var enklast och bäst att ta diskussionen kring det på samma ställe. Skulle jag istället ha startat en ny tråd på ett annat forum skulle de jag opponerat mig mot stå oemotsagda.

Del Pero skrev:

Gäller det webForum ska du, enligt de föreskrifter vi haft i tre år och som du själv accepterar, kontakta berörd moderator och/eller forumledarna - precis som SirPeter skriver i sitt inlägg ovan.

Samma diskussion hade uppstått oavsett vem som kläckt ur sig felaktigeter. Som jag skrev tidigare har diskussionen ingenting med moderering att göra.

Del PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg

Tråden stängs på grund av att upprepande tillsägelser inte åtföljts.
Missnöjd med beslutet? Kontakta forumledare@webforum.nu.

mvh Del Pero
forumledare, webForum

130 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)