Tack Brantis. Jag gav dig credits för den. Om du får ett mail från en het modell så var det damen som fick din invite ;)
Spotify - någon som testat?
Program & apparur Operativsystem & Program - Övrigt
266 svar · 17 625 visningar · startad av krisdo · sida 11 av 14
Tack Brantis. Jag gav dig credits för den. Om du får ett mail från en het modell så var det damen som fick din invite ;)
YES !!!
Nu slipper jag vara singel mer ... ;)
Har inte fått något mail från någon het modell än. :(
Ja se brudar ...
Ja hon försvann även från min radar... skrattar... rackarns golddiggers :(
Nån som har en invite över? En vän vill gärna ha..
Ja ja, okej. Är det en het modell denna gång också? ;)
YG6fzVPKxZaj93dR
jättebra, tackar Absolut det är en modell av stora mått ;)
Nån som kan ge en invite till Spotify? Hade min pappa på besök nyligen och körde det, han blev helt tagen och vill så gärna ha det på hans dator, hehe :)
Kan man ha det på flera datorer i samma nätverk? I så fall hur gör man?
Jag har alltså en router som tre datorer är kopplade till. Jag har för mig att man bara får en invite per ip-nummer och från routern mot internet har vi ju samma allihop. Tänker jag fel?
Du skall bara kunna köra det på en maskin åt gången, du kan vara inloggad med fler maskiner, men det spelas bara på en!
När det gäller Musik i flera rum använder jag Squeezecenter och synkar enheterna.
Här kommer Spotify in i bilden så småningom!
Som Lasp säger, det kan installeras på flera datorer och samma användare kan logga in.
Ja, jag kör på jobbet och hemma. Spellistor och sådär kan man spara online och plocka upp på vilken klient man vill så det är ju nästan lite som gjort för att köra fler klienter med samma konto.
Ah, grymt bra! Tack!
Nån som kan ge en invite till Spotify? Hade min pappa på besök nyligen och körde det, han blev helt tagen och vill så gärna ha det på hans dator, hehe :)
Okej, men nu måste jag få napp ... ;)
HNMwCuGKzYeq9mX2
Haha, thanx :) Napp.. hm.. vad säger Dryden om det då ;) Måste kolla :p
Okej, men nu måste jag få napp ... ;)
HNMwCuGKzYeq9mX2
Jag har för mig att man bara får en invite per ip-nummer...
Det där var en regel från vissa personer som delade ut Spotify-inbjudningar. Vi har tre Spotify-konton på tre olika datorer i vårt hemmanätverk.
Aha, vågar man då fråga efter en invite? :P
Ja, jag skulle också behöva en invite. PM:a den till mig, tack. :)
Poteta och Dryden:
PM:a mig era e-postadresser i stället så skickar jag inbjudningen direkt från Spotify.
Hos er vill jag inte ha napp, bara så ni vet ... ;)
Okej, men nu måste jag få napp ...
HNMwCuGKzYeq9mX2
Ellen niger och tackar Brantis ! :f Ljuvlig musik!