legis skrev:
FlashFXP blev bara jobbigare och jobbigare i senare versioner.
Utveckla gärna...
Själv kör jag just nu FlashFXP, har även så gjort de senaste 5 åren.
Körde tidigare CuteFTP och WS FTP.
Om inte jag minns fel så när CuteFTP v.3 kom så kunde man ha flera laddningar igång samtidigt? Vilket (för min del) ledde till att man t.ex tog upp 3 slots på en server. Det var inte speciellt populärt om man laddar från Fileservers (läs warez) :P
JAreMANNEN skrev:
Det var inte speciellt populärt om man laddar från Fileservers (läs warez) :P
Det är inte populärt oavsett var man laddar från...
JerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg FlashFXP!
Förut hade jag CuteFTP och FTP-Voyager.
WS ftp tyckte jag var så simpelt o fult :)
xtremeMedlem sedan juli 20002 056 inlägg Har provat många FTP-program och vissa har väl varit bättre än andra. Bland betal får jag väl säga FlashFXP. Sen upptänkte jag FileZilla som är freeware med öppen källkod. Uppfyller mina krav, stabilt och är gratis. Använder ju bara programmet till att ladda upp för min hemsida ändå så jag förstår inte vad man ska ha alla funktioner till.
Filezilla använder jag både som server och klient funkgerar kanoners.
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg
jarvklo skrev:
Gillar att ha en inbyggd (som tillägg) i FireFox - Så just nu blir det mest FireFTP
Har dom fått ordning på den nu? Testade den innan men tog så enormt med kraft att den åkte lika snabbt igen.
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg Skulle inte överleva utan min flashfxp
Men som server kör ja Filezilla ftp server.
Klart underbar ... saknar vissa funktioner som links osv men går o leva med
Ssklle inte heller överleva utan FlashFXP bättre än så blir inte en FTP klient.
Jerpa skrev:
FlashFXP!
Förut hade jag CuteFTP och FTP-Voyager.
WS ftp tyckte jag var så simpelt o fult :)
Då använde du nog ws_fpt95 istället för lull-lull-varianten.
JerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg Använder dessutom FlashFXP till Xboxen så varför ha flera.
UltraFXP är för övrigt helt gratis numera, och har samma funktionalitet som flashfxp (i stort sett, lite fler grejer på vissa ställen, lite färre på andra).
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Jag har använt Cute-FTP i flera år. Men många av er verkar gilla FlashFXP så jag får väl pröva det då. :)
r\ Fast när jag tittar på screenshotsen så ser det ju ut som Cute-FTP. Varför ska jag byta?
SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg
mayday skrev:
Skulle inte överleva utan min flashfxp
Men som server kör ja Filezilla ftp server.
Klart underbar ... saknar vissa funktioner som links osv men går o leva med
Filezilla verkar inte att klara spara långa lösenord!
adnillenMedlem sedan jan. 2004308 inlägg Har kört med FTP Voyager i säkert 5 år nu med olika versioner, så nöjd!