Hej!
Nån som har uppgifter/länk om antal användare av olika webbläsare för tillfället?
------------------
"Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?"
8 svar · 314 visningar · startad av soffan76
Hej!
Nån som har uppgifter/länk om antal användare av olika webbläsare för tillfället?
------------------
"Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?"
1855 besökare i snitt om dagen är ju inte dåligt...
/T
------------------
Jensen Ambassadör, mitt bästa köp! www.jensen.no
Antalet användare av en viss browser fluktuerar vilt beroende på vilken sida man kollar statistiken på, samt vilken krets man undersöker. Är du ute efter den oinformerade skaran människor som köpte en dator -99 och aldrig har installerat en enda säkerhetsuppdatering så är det garanterat IE som körs. Vill du ha de avancerade hackarna som mumlar Lisp i sömnen så är det Lynx, Mozilla eller Konqueror som gäller.
Min egen sida? Mozilla har egen majoritet, om jag säger så...
------------------
Hollowhead - levererar din dagliga dos av nyttig hårdrock!
Måste medge att du håller flaggan högt ändå Chainsaw. Kan det vara så att det är dina egna besök som endast registreras :)
"men sent skola de sakskyldige från kvalen kallade bli."
/T
------------------
Bortser man från chainsaws babbel så brukar IE ha ca 95% av användarna och övriga (Mozilla, Netscape, Opera mm) ca 5% ute på webben.
------------------
Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches.
-Steve Ballmer Microsoft CEO
Nu är du lite "grym" mot Chainsaw. Visst kan man köra vilken webbläsare man vill, men man bör inte bortse från marknadsandelen.
/T
------------------
Absolut majoritet har Mozilla 4.0! :e
------------------
If you can't convince them, confuse them.