Poteta skrev:
Hehe, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Programmet hittade över 190 GB med raderade bilder... Sedan tog hårddisken slut!
"tog slut"? Har du återskapat bilderna till samma partition som de låg på? Isf är det inte så bra...
41 svar · 1 978 visningar · startad av Poteta · sida 3 av 3
Jaha, så har det inträffat som man bara hör händer andra... :x Jag skaffade en extern hårddisk på 400 GB från Packard Bell. Körs med USB-kabel. Installationen gick smärtfritt, bara att plugga i kabeln så kom disken upp i utforskaren. Skickade över alla sparade bilder (ca: 19 GB) och tänkte ta backup även på DVD. Tänkte alltså... :( Raderade bilderna från den interna hårddisken. (Jag vet att d
Läs frågan i sin helhet →Poteta skrev:
Hehe, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Programmet hittade över 190 GB med raderade bilder... Sedan tog hårddisken slut!
"tog slut"? Har du återskapat bilderna till samma partition som de låg på? Isf är det inte så bra...
Danny skrev:
Nej, jag hade bilderna på C: och återställde dem i min andra interna hårddisk D:
Nu visade det sig att det inte var många bilder som gick att använda,de flesta var faktiskt från surfning verkar det som. Jag har dock accepterat mitt korkade misstag och fått ut en ny extern hårddisk på garantin. :l
Enligt damen i kunddisken på Elgiganten så har de diskarna fungerat väldigt bra med inga eller få returnerade exemplar. Vete fasen vad det var som blev fel. Hjälp mig gärna med min fundering i denna tråd.
(Hoppas inte detta är korspostning, slå mig i så fall... ;)).