webForumDet fria alternativet

cs nu lr?

Datorspel

514 svar · 8 518 visningar · startad av FlashX · sida 18 av 26

Frågan, av FlashX

Nu går jag in på cs.brimba.nu:27015 och väntar :)

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Vilket jäkla gnabb! Så här tycker jag angående awp iaf. Om alla vill att awp:n ska förbjudas (för resten av tiden på just den bana man spelar på) så görs den oxå det. Men om någon sätter sej emot så ska den tillåtas. Den är en del av spelet och därför bör alla vilja vara med på ett förbud för att det ska gå igenom.

Medlem sedan dec. 2001104 inlägg

Mmmm...precis. Bara alla har klart för sig vad som gäller och inte.

Ymer skrev:

Mmmm...precis. Bara alla har klart för sig vad som gäller och inte.

Jo, vi ska försöka skriva upp vilka regler som gäller.
Brimba, kan vi inte ha en sida på cs.brimba.nu om detta. Det bör även stå vilka som är admins på servern. Hur låter det? :)

Medlem sedan dec. 2001349 inlägg

japp! det vore utmärkt med en sådan sida gällande regler.

Obs. Jag råkade posta som ymer nyss...(min bror)...
jäkla autologin ;)

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Det bör även stå vilka som är admins på servern

Om du hade besökt http://cs.brimba.nu lite mer frekvent hade du sett att det redan står vilka som är admins ;) :p

Men en regelsida kan jag väl sätta upp om ni vill det, men isåfall får ni skicka regler till mig. :)

Brimba skrev:

Det bör även stå vilka som är admins på servern

Om du hade besökt http://cs.brimba.nu lite mer frekvent hade du sett att det redan står vilka som är admins ;) :p

Hoppsan! Där fick man på truten :r ;)

Medlem sedan okt. 2002102 inlägg

Ja, en del personer kan vara väldigt störande. Men vi kan väl försöka undvika alla dessa personpåhopp

Mycket bra skrivet wmaster. Tycker även att det blir mycket "elaka" personangrepp i spelet. ( Kan ju vara för att man ska försöka skjuta ihjäl den andre iofs ) Men skämt och sido, så skulle det vara ganska skönt om vi kan lägga detta med personangrepp hit o personangrepp dit åt sidan. Skaka hand och om ni inte blir bästa kompisar så försök att respektera den andre iallafall.

Hoppas nu att vi kommer att få ett trevligt dödande ;) framöver. Samt att jag får skjuta ner er alla, jag kommer då att sova mycket gott på nätterna.

:bire

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Ok, det här lugnade ju ner sig självt verkade det som, men jag måste påpeka till alla inblandade i denna diskussion att reglerna på wF fortfarande inte tillåter personangrepp eller påhopp.

Att anklaga varandra för att campa, eller tala om för forumet hur mycket n00b någon annan är med AWP är inget mogen sätt att föra en diskussion.

Jag vill gärna inte redigera någons inlägg, men se till att hålla er på mattan i framtiden, rayden, ymer och viking. ;)

MVH
OveRRidE

moderator, webForum

Jo...diskussion började spåra ur ett tag...men nu verkar det mesta vara löst då.

Förresten Brimba, alla dessa banor som finns tillgänliga på sidan finns dom med på servern eller? Jag skulle inte ha något emot att spela lite andra banor än dom vanliga (inferno, aztec, dust etc).

Sen skulle jag också vilja tillägga en sak till lla trogna cs spelare på denna server. För guds skull stäng av kazzaa, imesh, dc och allt liknande. De som spelar rätt ofta har ju kanske märkt att servern laggar stundvis väldigt mycket.

Skjut lugnt framöver :birp

wmaster: Jag svarar på din fråga till brimba. Svaret är ja. De kartor som ligger på server sidan, kan man ladda ner. De finns även på servern. Dock inte i mapcykeln. Men någon admin kan säkert byta till en bana ni vill ha. Spelade aimtrain igår, fick då ännu en gång bekräftat att jag inte kan sikta. Men övning ger väl färdighet heter det väl :)

Okej va bra!
Då vet jag det!
Spelar senare idag då! :birp

Medlem sedan feb. 200312 inlägg

Ok, visst nu skiter vi i allt det här som vi har pratat om och ser framåt ;)

§e

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Man får se upp också, annars kan man bli dödad!

Medlem sedan feb. 200312 inlägg

hehe , jo ;)

jo man blir ju det....går inte alls bra nu ;)

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Fan vad jag spelar ojämnt. Är en medgångsspelare...

Erik, vad kör du under för namn ?

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

wF.WizKid

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Zerpens, igår så har jag för mig du spelade. Det var också en lirare som blev anklagad för fusk, han hade ungefär 43-2. Jag tror också att han fuskade. Det gick inte att döda honom HS till 90% ungefär allting mongo mycket damage. Sen tittade han helt konstigt och visste alltid vart man kom eller satt, även om man satt bakom en låda och campade.

Iaf fall försvann han från servern och jag undrar om han blev kickad/bannad. Jag undrar också hur ni behandlar någon som blir anklagad för fusk, jag antar att ni kräver ett demo ifrån när han spelar och sedan går admins igenom den tillsammans, eller har en admin rätt att banna en spelare som "han" tror sig fuska.

Sen tror jag Juhlin har OGC också, han fick in ett hs med usp på mig igår :e Jag är ju usp kungen AKA Pistol Pete ;)

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Äh! Riktiga män använder kniven! :e

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)