Surfaren: Snygg!
Dagens bild augusti 2009
84 svar · 6 670 visningar · startad av Danny · sida 4 av 5
Frågan, av Danny
Då var det augusti och sommaren går mot sitt slut, semesterminnen håller dock sommaren kvar vid liv långt efteråt. Här är lite lekfoton på Eiffeltornet och dess souvenirföremål.
Läs frågan i sin helhet →Jodå, har lekt vidare. Hade en TS-version av den där gnestabilden också, blev väl inte skitbra. Men men, nu har jag lekt klart iaf, kul var det. Men tröttnat på HDR, igen, får hitta på nåt annat att leka med...
4an var riktigt fin. Där skulle man haft ett hus! :birp
4an var riktigt fin. Där skulle man haft ett hus! :birp
Mina föräldrar bor ett stenkast därifrån :)
länge sen sist...
men det här kommer min bild av augusti från mig :)
mysfika med Denise, bus med barn, bortrövningsdejt i skärgården och en allmän egotripp.
Fina bilder Caya. Dock lite synd på den första att hon får en "pinne" i huvudet ;)
Cruising i Stockholm
Eftersom jag inte var på Stockholm Cruising så har jag här omarbetat en bild från en spontancruising i stan från goda tider :bire
Eftersom jag inte var på Stockholm Cruising så har jag här omarbetat en bild från en spontancruising i stan från goda tider :bire
Från tråden "Dagens bild augusti 1959" §e
ja... :bire
liket lever :)
men det här kommer min bild av augusti från mig :)
mysfika med Denise, bus med barn, bortrövningsdejt i skärgården och en allmän egotripp.
Härliga och impulsiva bilder, fulla av liv, sol och glädje!
fotorunda ikväll...
Från en fotorunda tidigare idag..
Gick ut med min D80 och Zenitar 16/2.8 .. no more, no less .. härligt att behöva ställa in bländare och fokus manuellt :birp
Coolaste knutten under Mälaren runt den gångna helgen.
Mycket trevlig solnedgång, eller om det var platsen som gjorde den trevlig... hur som helst - den kom på bild :)
Trosa 090820
Igår var det inte mycket bilar på hamnplan, men de som fanns var desto delikatare. Kolla in det här vrålåket! (första fotona med polfiltret också)