...ja! Det var nog därför :birp
Dagens bild Mars 2008
184 svar · 11 951 visningar · startad av nitro2k01 · sida 8 av 10
Frågan, av nitro2k01
Jag inleder mars månad med en något försenad bild på en smaskig semla! (Och sätter fast knappnålen med en gång.)
Läs frågan i sin helhet →Från bussen, på väg mot Ningbo.
Silfver: Det var en snygg en. Den har nästan en postapokalyptisk känsla över sig.
Tack, tack. Vad säger man... det är ju Kina. :OO
Det är inte lätt att vara hund i dessa snötider!
Susanne! Hunden har nåt på magen. Det ser ut att vara nån slags svamp. Du borde kolla upp det. :birp
Tamron 90:an är en grym glugg!!!!
Bildbehandling blir liksom överflödig, bara att posta direkt nästan...
Lasse H skrev:
Tamron 90:an är en grym glugg!!!!
Bildbehandling blir liksom överflödig, bara att posta direkt nästan...
Kanon!
Har både vab o vaf här idag så det blir inte mycket tid till fotografering av roliga objekt idag. Så man får ta det man hittar. Först lite från uteplatsen, ja jag vet julen är slut :r
Och att det inte är dags att vattna ute än ;)
Så får ni gissa vad den sista är.. Gott är det iaf och en maträtt. Kanske får jag lägga in den som den är i Gissa Bilden leken :e
silfver skrev:
Susanne! Hunden har nåt på magen. Det ser ut att vara nån slags svamp. Du borde kolla upp det. :birp
Championer?
Susanne68 skrev:
Championer?
Då kan du ju alltid äta upp dem. :)
Här kommer en bild på kineser i bollar. Föräldrarna går och shoppar en stund så får barnen flyta runt lite. :e
Kineser alltså. :e
silfver skrev:
Här kommer en bild på kineser i bollar. Föräldrarna går och shoppar en stund så får barnen flyta runt lite. :e
Vilken grej!
Känns som att luften kan ta slut bara...
Idag tog vi oss högst olovligen in på Beckomberga hispan för att plåta.
När man då ramlar på ett sådant här trevligt bajshus är det nästan för bra för att vara sant.....omanipulerad...
shit asså .. så dålig i magen, att man spräcker toaletten, är jobbigt att vara, men att man tar i så man drar loss handtagen.. då kanske man ska sluta käka på mcdonalds!
Lasse H: Känns som om du fått till en hdr-effekt där. Men ljuset föll väl perfekt! Snyggt! :)
Zaiman: Ah, du har fastnat i macroträsket. Nice. ;)
silfver skrev:
Vad fräckt! Det skulle vi haft här med. :)
Kineserna firade av nyåret med lite raketer. Jag passade på att fota från taket från campuset vi bodde på. :)