Kan bara hålla med föregående skrivare. Superfin stämning.
Dagens bild januari 2007
155 svar · 8 759 visningar · startad av Surfaren · sida 5 av 8
Frågan, av Surfaren
Nytt år, ny månad, ny tråd. Äsch, mina bilder passade bättre i Fyrverkeri-tråden...
Läs frågan i sin helhet →Elin var så koncentrerad när hon fixade håret i fredags så jag var tvungen att störa henne lite :)
jofawe skrev:
Elin var så koncentrerad när hon fixade håret i fredags så jag var tvungen att störa henne lite :)
Bra fotosession, synd bara att det ser ut som att hennes kropp fortsätter ut när det i själva verket är din kropp.
Well, jag hittade ett rätt rått produktfoto som jag tog för knappt två år sedan.
Skrämmande snyggt Dryden. :)
Det är underbart att åka skidor när man har mer än 2000m fallhöjd i ett och samma åk! :)
Peeer skrev:
Det är underbart att åka skidor när man har mer än 2000m fallhöjd i ett och samma åk! :)
Ruggigt härlig bild!
Läckert ljus.
På tal om inget alls...... vad hände med tävlingarna? Kunde vara kul att ha något mål med fotandet
(Jag kan tänka mig temat solsemester då jag sticker till Thailand på lördag §jr
Peeer skrev:
Shit, jag får nästan svindel av att se på snowboardåkaren sitta så nära kanten. Det ser ut som ett jättestup där!
Snygg bild med schysta berg!
Testade lite produktfoto..
Använde mitt Tamron 55-200 med bara vanligt ljus från spottarna i taket.
Hyfsat resultat tycker jag iallafall
Inte jag som tagit den här bilden, men det var med min kamera och jag har retuscherat bort en kabel så jag postar bilden ändå :p. Tycker den är rätt cool faktiskt :)
Hade siktet inställt på bäcken utefter motionsspåret denna gång, och jag lyckades få till några riktigt fina bilder (ja, nån måste ju gilla dom så varför inte jag själv? ;))
Ytterst lite redigering, bara ramen och en oskarp mask-justering så vart jag nöjd.
Tunt lager med mossa tagen på källartrappan. I morse kollade jag på samma ställe och det ser inte alls ut som på fotot, där det mer ser ut som en annan värld.
Det är taget med SE K800i med macro och omgjort till svartvitt i ps. Solstrålarna blev så där "strålande".. vilket jag inte brukar få med vanliga kompakta eller SLR.
Dumpade 30 cm härligt pudersnö i Åredalen i natt :)
Med vind så låg det uppemot en meter på östsluttningarna.
Som tur är bestämde chefen att vi skulle ha "internutbildning"
på förmiddagen :e Blev lätt en av dom bästa åkdagarna i mitt liv.
Hann inte med att fota någon åkning tyvärr, men jag knäppte
ett kort med mobilen (därav kvalitén) på väg ut. SMHI spår
mer snö imorgon och tok-sol på lördag :bire
Peppo skrev:
Dumpade 30 cm härligt pudersnö i Åredalen i natt :)
fusk, vi fick iofs också snö men vara 4cm... men nu är det 3 grader varmt istället.
Har lekt lite med en bild av ett vinglas som jag har tagit tidigare.
- Hallå, är det kundsupporten? Min handsfree funkar inte.......
-Ja, dom sa ju smoking.....
Kvällsfoto på Vikingarondellen i Växjö, precis när brandkåren susar förbi med blåljusen..
G8 skrev:
Kvällsfoto på Vikingarondellen i Växjö, precis när brandkåren susar förbi med blåljusen..
coolt.. men.. vart ligger vikingarondellen?