Jerpa skrev:
Drogoholic... Vände mig bara runt o knäppte av ett kort och där satt en katt...
Sveriges drygaste katt? ;)
199 svar · 11 453 visningar · startad av Lasp · sida 5 av 10
Låt mig börja denna vintermånad med en snöig bild :P Malte väger nu över 17Kg. Vad månde bliva ?
Läs frågan i sin helhet →Jerpa skrev:
Drogoholic... Vände mig bara runt o knäppte av ett kort och där satt en katt...
Sveriges drygaste katt? ;)
Wee! Visst ser dom glada ut :)
Fontän.
Kall katt.
...död katt! :) ...nä, det är den inte!! fast det ser ju suspekt ut... den har siesta bara...
:stefan: skrev:
Vattenledningsparken?
Ja precis. :) Det är rätt coolt där på vintern.
Danny skrev:
...död katt! ...nä, det är den inte!! fast det ser ju suspekt ut... den har siesta bara...
Den ser ut att må gott!! :) Säkert varmt och skönt där på stenarna.
Idag var det pulkatävlingen VSR (Valla Saucer Rennen) här i Linköping. Vare sig "Trauma Wikings" eller flamman (de som åker sjukhussäng respektive öltunna på bilderna nedan) vann tävlingen. Men de var lika glada ändå. :)
Fotbollsplan
Min första bild där jag använder min julklapp; ett polarisationsfilter. Schysta färger man får till alltså!
Såg den här bilen framför mig och blev mycket förvånad! :o
Riffles skrev:
Såg den här bilen framför mig och blev mycket förvånad! :o
Ja det är vel också ett sätt om man inte har takräcke. Men sen beror det vel på hur stark granen är så den inte går av.
silfver skrev:
Min första bild där jag använder min julklapp; ett polarisationsfilter. Schysta färger man får till alltså!
Läckert!
jodå
Titta på mannen till vänster. Det ser nästan ut som han svävar! :l
Bada?
Nej, jag tror inte jag har lust med det heller... :OO
Silfver: visst är det coolt med polfilter!? Jag måste nog börja använda mitt lite igen... :)
vågor på isen
Jävligt fräckt yohpops :)
Riffles skrev:
Titta på mannen till vänster. Det ser nästan ut som han svävar! :l
ja... det är Jesus brorsa, han övningsgår på vattnet... :) nä det var meningen att det skulle bli lite extraordinärt när jag höll kameran nere i vattnet nästan (fick skutta undan när det kom våg)