Smaken är som baken ;)
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
22 svar · 943 visningar · startad av Lazerzubb
Checka in Fullträff igen!!! www.2advanced.com
------------------
Helvetet är den plats där engelsmännen lagar maten, Italienarna dirigerar trfiken och tyskarna står för underhållningen.
Smaken är som baken ;)
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
Som sagt.....urk....
------------------
Don't trust the network
Every byte of data that comes from internet should be treated as potentially hazardous.
Snygg, men inte särskilt praktiskt, känns som om de bara vill skryta med vad de kan. Det känns som en semla med en 10liters hink med grädde, för mycket Flash.
------------------
<< d i g i t a l d r e a m e r >>
Håller med Nilson :)
Fast jag tycker det var en asasnygg sida men själv tycker jag att websidor är till för att föra ut nått slags budskap tex sälja tjänster vad jag antar att dessa gör men det försvinner i det dataspelsliknade sida så man knapp fattar vad dom vill med sida mer än att visa att det kan flash :e
Men det är ju inte helt fel att säga att den är snygg!
------------------
/nordan
Precis, mer en konstsida än något med innehåll, helt klart snygg, men det är bara det den är, inget mer.
------------------
Jag kan inte mycket men vill gärna lära mig lite!
ett ord: skräp.
kika på PeWs hemsa. det är grejer.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
can i borrow your goat?
</A>
Det är ju snyggt som få men som sagt, flash fungerar ju enbart på sådana skryt sidor eller showoffs...
------------------
Våga lek med dig själv
Består de enbart av David Jordan eller ? För mig att han hade 2advanced innan
------------------
Våga lek med dig själv
Jättekonstig sida! Jättestor och vit med en text som säger "click here to get the plugin"? ;)
------------------
All things serve the Beam!
Stängde av när jag suttit och väntat i över 5 minuter x(
------------------
I have not failed. I´ve just found 10.000 ways that won´t work. // Thomas Edison
skit mycket för mycket flash
aaaa det räknar jag aldrig som
riktig design...
------------------
(: Togge :)
jojo det var ju flashigt värre men jag måste hålla med dem flesta det är ju ingen sida man går till för att leta info :l
------------------
I like ¼ £ whith cheese
Är man grym på flash så tycker jag att det är helt ok att använda det...
------------------
"Atombomben kommer aldrig att kunna sprängas
- och jag talar som expert i ämnet sprängmedel."
Amiral William Leahy, 1945.
Well...
Kändes som att komma in menyn till i ett avancerat strategispel som ingen vet vad det går ut på samt vad dess syfte är.
Kom och tänka på det där programmet som Aaah va hetta han nu då !? Jo... Harald Tr... någonting hade. Kommer ej heller ihåg vad programmet hette. Men det var i alla fall tre individer so m gjorde en massa uppdrag. Sen fick dom köra ensamma bärandes på lite pengar genom olika labyrinter som små råttor.What a heck! Ingen kommer ihåg skitsaker
Anyway... Ljudeffekterna påminde lite om det programmet i alla fall. Om det är häftigt eller inte det får stå för var och en.
Orkar inte lägga mer energi på detta nu...
C Ya
------------------
There is no Tomorrow...
Interaktivt, snyggt och proffsigt gjort. De har iaf inte snålat med det grafiska.... ;)
------------------
//Oakman
Men LIKSOM företag tjänar ju alla sinna pengar på FLASH så varför inte göra den grymmaste flashsidan jag har sett.
------------------
Helvetet är den plats där engelsmännen lagar maten, Italienarna dirigerar trfiken och tyskarna står för underhållningen.
Men varför hålla på med flash när det suger?
------------------
I love Swedish Design!
Shape is a state of mind....
den sidan är ruskig snygg... killen kan ju flash ju.. men tänk att göra allt det i php med lite gifs,jpgs.. oh vilket paradise...
------------------
/MVH Krukan
1100celly 256ram