Har ni några tips för bra program som spelar mp3 under Windows?
Bra program som spelar mp3?
14 svar · 1 694 visningar · startad av Dr-man
Spotify?
gamla hedliga winamp vill du bara spela mp3 rekomenderar ja en gammal version av winamp ruskigt snabb
gamla hedliga winamp vill du bara spela mp3 rekomenderar ja en gammal version av winamp ruskigt snabb
+1 (y)
Oldversion.com för att hitta äldre versioner.
Det beror på hur många låtar du har!
VLC är mycket bra Media Monkey om du vill ha en databas!
Kolla denna
http://www.videolan.org/vlc/
+1 här med, Winamp är helt strålande bra. (y)
VLC om du vill ha ett slimmat utseende (likt gamla winamp) och snabb spelare men kunna spela upp många fler format än .mp3.
foobar2000, liten och smidig spelare med otroliga möjligheter att ändra inställning och utseende, finns också massor av addons till den.
+1 för foobar2000
iTunes :e *ROTFLOL* skoja bara...
+1 för winamp. Blixtrande snabb.
Alla ni som säger gamla winamp. Varför i stället för VLC som nästan har ett ännu renare gränssnitt samt är supersnabb? Dessutom klarar det fler ljudformat än gamla winamp.
Alla ni som säger gamla winamp. Varför i stället för VLC som nästan har ett ännu renare gränssnitt samt är supersnabb? Dessutom klarar det fler ljudformat än gamla winamp.
Varför skriver du "gamla winamp"? Den utvecklas och uppdateras ständigt, bara för att ett program har ett högre versionsnummer än något annat innebär det inte per automatik att det nyare skulle vara bättre... ;)
Varför skriver du "gamla winamp"? Den utvecklas och uppdateras ständigt, bara för att ett program har ett högre versionsnummer än något annat innebär det inte per automatik att det nyare skulle vara bättre... ;)
Gamla Winamp syftas oftast på version 2.x. Efter det gjordes Winamp om rätt drastiskt i ex 5.x och kallas där med nya winamp. Många här verkar syfta på gamla hedliga Winamp dvs 2.x.
Med min post frågade jag varför man skulle välja Winamp 2.x (dvs utan mediabibliotek etc) i stället för VLC (som enligt mig fungerar perfekt för musik också).
ja, eller välja foobar2000 som är ett snäpp upp igen :)