Officiella iPhone-tråden!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bire
    Medlem
    • 1999-12-22
    • 6030

Originally posted by muskot
    Lurarna har samma funktioner som originalheadsetet så byta låt, pausa och svara går ju att göra iaf.
    Aha! Dåså..
    www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

Comment

• Dryden
      Medlem
      • 2002-08-03
      • 12245

En nedskalad men i övrigt orörd bild från iPhonen. Jag tycker faktiskt att den rent kvalitsmässigt klår många andra 2mp-kameror som jag har testat.
      Attached Files
      resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Bire
        Medlem
        • 1999-12-22
        • 6030

Min iPhone är redan trasig.. Det går inte att slå nummer 7, 8, 9 eller 0 ordentligt så displayens tryck-känslighet i de områdena har ballat ur, dock funkar scrollandet där.

Blir väl att reklamera älsklingen på måndag då

Comment

• bassebhu
          Moderator
          • 2001-11-20
          • 4028

Originally posted by Bire
          Min iPhone är redan trasig.. Det går inte att slå nummer 7, 8, 9 eller 0 ordentligt så displayens tryck-känslighet i de områdena har ballat ur, dock funkar scrollandet där.

Blir väl att reklamera älsklingen på måndag då
          Fan vad surt. Konstigt att scrollandet funkar bra då. Går det inte alls eller måste man trycka typ 30 gånger innan den reagerar ibland?

Låter ju knappast som ett mjukvarufel, men har du testat att resetta allt?
          bassebhu - din kompis bland kompisar

Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
          eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:

Rapportera till bassebhu

Comment

• Bire
            Medlem
            • 1999-12-22
            • 6030

Jag har resetat utan resultat. Dock har den nu även tappat kontakt med mobilnätet så det är nog slut med den.

Comment

• Sang-drax
              Medlem
              • 2002-07-07
              • 570

Saknar ni inte MMS och videosamtal? Eller går det via tredjepartsprogram? Annars känns det ju som två stora minustecken.
              Senast redigerad av Sang-drax; i morgon kl 14:12.

Comment

• Phorpher
                Medlem
                • 2000-02-08
                • 2059

Jag har skickat 40 MMS under tre års tid och kanske fått det dubbla så jag känner inte riktigt att det är kritiskt för min del. Dessutom är det förmodligen bara en tidsfråga innan det finns stöd för det som standard i och med någon mjukvarauppdatering.

Videosamtal har jag aldrig någonsin använt (det här är min första 3g-telefon) och har nog inte ens övervägt vad jag skulle ha det till.

Jag tycker de kunde ha tagit in bättre headsets för ljudet i de som följer med är faktiskt riktigt kasst. Nu har jag ett par gamla Koss som låter hyffsat bra men funderar på att köpa nånting i stil med det muskot köpt.

Jag hade gärna sett att widescreenläget hade funnits i fler applikationer också. Särskilt när det gäller tangentbordet. Det är bara Safari (så vitt jag vet) som stödjer liggande tangentbord.

Comment

• Dryden
                  Medlem
                  • 2002-08-03
                  • 12245

MMS kan jag sakna, ja. Videosamtal är skit samma, det har jag bara använt två-tre gånger under det året jag haft en 3G-lur. Kvaliteten är generellt sett för dålig för att tjänsten ska kännas användbar.

Det som jag saknar mest är copy&paste och ett smidigt sätt att växla mellan applikationerna.

Comment

• Bire
                    Medlem
                    • 1999-12-22
                    • 6030

När nummerporteringen skedde från Tele2 till Telia funkar nu återigen telefonin fläckfritt
                    Dock är skärmen lite knas..

Det är inga bekymmer att skriva SMS & Mail med tangentbordet, men att slå telefonnummer är synnerligen svårt så det måste ju vara mjukvaran som är problemet antar jag!?

Comment

• Dryden
                      Medlem
                      • 2002-08-03
                      • 12245

iPhoneutmanare! Or not...

Jag testade Diamond idag och var måttligt imponerad, framförallt nu när jag kört iPhone i drygt en vecka och framförallt dissar jag formatet. Liten display, pen-tvång (i princip) och det numera bökiga Windows Mobile. Yak. Rent specifikationsmässigt är det ju en trevlig lur men gränssnittet känns så... 2004.

Comment

• Okkido
                        Medlem
                        • 2000-05-12
                        • 4460

Jag ska ge mig på ett försök att installera 2.0 senare idag. (tåget känns inte rätt att göra en sådan sak).

Men hur som helst kommer jag köpa iPhone 3G. Jag har surfat något otroligt mycket de senaste dagarna via GPRS på telefonen och det är för segt. Ska iofs bli spännande och se om jag spränger 1 GB-vallen.

Comment

• Tengblad
                          Medlem
                          • 1999-12-11
                          • 6590

/Mvh Tengblad - "A computer is only as smart as the person using it"
                          Eyesx | MrFilm | WordPress Sverige

Comment

• Bire
                            Medlem
                            • 1999-12-22
                            • 6030

I dag ska jag lämna in min iPhone
                            Displayproblemet kommer & går så det är fel på min lur...
                            Skit oxå!

Comment

• Dryden
                              Medlem
                              • 2002-08-03
                              • 12245

Dåså. Problemet "löst" för de som vill ha iPhonen som modem.

Comment

• Zaiman
                                Forumvärd
                                • 2001-12-06
                                • 2439

OT

Originally posted by Dryden
                                Dåså. Problemet "löst" för de som vill ha iPhonen som modem.
                                http://www.idg.se/2.1085/1.172972
                                Grattis till 10 000

Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

Comment

Working...