Köpa dator, Dell bärbar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • onkelborg
    Medlem
    • 2003-07-31
    • 582

Förutsatt att det är Windows du kör på din burk så ska det inte vara några som helst problem att köra 32-bitars program även om Windows körs som 64-bitars.

Comment

• civilpolisen
      Medlem
      • 2009-12-10
      • 816

Onkelborg, nej det var det itne heller. Det var bara felmeddelande när jag installerade FireFox första gången. Sen gick allt bra.

Jag kan tyvärr inte svara på modell, ber att få återkomma!!

Kan jag fråga här!?
      När jag installerade Thunderbird så envisas den med IMAP fast jag vill ha POP...
      När jag sitter vid min andra dator så ser jag att det är samma version.

Hur gör jag för att använda POP i Thunderbird!? Det är inte ens möjligt att välja, den ena väljer IMAP, den andra POP och det är samma version som körs på Win 7 på nya datorn och XP på kontorsmaskinen...

Hur gör man????????????????????????????
      - Vad hette La Liga då det begav sig?
      - Då Liga.

Comment

• civilpolisen
        Medlem
        • 2009-12-10
        • 816

Fick Thunderbird att fungera även med POP...

Modellen är PRO79A SERIES om det nu säger dig något...
        Tangentbordet tar en stund att vänja sig vid och jag skriver inte alls lika fort som vid min stationära dator... Men det kanske är en vanesak!?

Jag har varit skeptisk till tangenten Caps Locks i 20 år och detta tangentbord är inget undantag...!! Varför finns den tangenten!?
        - Vad hette La Liga då det begav sig?
        - Då Liga.

Comment

• M@gnus
          Moderator
          • 2006-01-10
          • 1045

Originally posted by civilpolisen
          Jag har varit skeptisk till tangenten Caps Locks i 20 år och detta tangentbord är inget undantag...!! Varför finns den tangenten!?
          Tja, den är väl till för att skriva långa haranger med stora bokstäver utan att behöva använda shift.
          /M@rre

[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
          [Begrepps Joel]

Och andra användbara Tegsuttryck

Comment

• Lasp
            Medlem
            • 2000-07-29
            • 10197

Haha Tangentbord har en särskild historia, Jag är mycket intresserad och där vi ser vi vad som händer när de svaga får råda.
            Skaffa direkt en dockningsstation så att du kan köra med ett riktigt separat Tangentbord och därtill hörande mus.
            Livet är kort och Nu!
            Läs mera!
            !?

Comment

• M@gnus
              Moderator
              • 2006-01-10
              • 1045

Originally posted by Wikipedia
              On modern QWERTY keyboards, though the caps lock mode capitalises letters, it does not affect other keys, such as numbers or punctuation, in the way that the shift key does. A version of caps lock that affects all keys as though it were a shift key does exist on certain layouts such as the French AZERTY and those of some older computers. The origin of the function is found on mechanical typewriters, where the shift key causes the entire type apparatus to elevate upwards, physically shifting to produce capitals and secondary characters.
              Wikipedia
              /M@rre

[Ett fynd är något du inte behöver till ett pris du inte kan motstå]
              [Begrepps Joel]

Och andra användbara Tegsuttryck

Comment

• sgtpepper
                Medlem
                • 2000-04-30
                • 5524

Originally posted by MrB
                ska man inte skriva kod så är mac en överlägsen maskin
                är in på min 3dje mac nu
                Du har ett konstigt sätt att förespråka Mac, varför skulle det inte gå bra att skriva kod på en Mac menar du? I världen jag lever i så går det alldeles utmärkt, det finns många utvecklare som kör Mac.

Enda förklaringen till ditt konstiga uttalande är att du är en inkrökt Windows-utvecklare som lever i villfarelsen att all världens kod har skapats i Visual Studio på Windows.

Comment

• MrB
                  Medlem
                  • 2011-01-07
                  • 33

Originally posted by sgtpepper
                  Du har ett konstigt sätt att förespråka Mac, varför skulle det inte gå bra att skriva kod på en Mac menar du? I världen jag lever i så går det alldeles utmärkt, det finns många utvecklare som kör Mac.

Enda förklaringen till ditt konstiga uttalande är att du är en inkrökt Windows-utvecklare som lever i villfarelsen att all världens kod har skapats i Visual Studio på Windows.
                  hahah där kom en sån där person!
                  visste att det skulle komma nån dryg mac person å rätta
                  Jobbar med schemaläggning och personalhantering
                  besök gärna www.resursbokning.com

Comment

Working...