Dagens Bild Juli 2010
Collapse
X
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum -
Grabbens nya leksak. Kul för mig, då får jag chans att testa mina leksaker också!
Attached FilesComment
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Hittade en riktigt trevlig vinkel i trädgården idag!
Attached FilesComment
-
-
två bilder
Det är svårt att få två småtjejer att kolla in i kameran samtidigt. Speciellt svårt när de är lite spralliga
-
Lite från min semester i Holland för några veckor sen..Comment
-
Tack!
Kamera: Nikon D300 Glugg: Tokina 12-24
Bländare: 4
Slutare: 50/10
Iso: 640
Vidvinkel: 12mm
Hade intervallfotografering med en bild varannan sekund under några minuter.
Blev en hel del bra blixtbilder .. helt sjukt vad det åskade den natten.Comment
-
Hm, ska man ta E4 eller inte..?
(ja, jag vet att vindrutan både är sliten och var skitig)
Sen kunde jag inte låta bli en bild från Vätterstranden i Jönköping - varm sommarkväll, engångsgrillsröken ligger som ett dis över nejden och jag rycker upp kameran och trycker av över axeln. Love it.My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Den här fjärilen ville verkligen vara med på bild
Attached FilesDen får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
Anden ville vara ifredAttached FilesDen får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
Oderland
Collapse

Comment