Dagens Bild December 2009
Collapse
X
-
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
------------------------------------------
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
------------------------------------------
Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny -
Jag har gjort ett program för det, där du väljer en käll-mapp, en vattenstämpel och en mål-mapp.
Alla bilder i käll-mappen skalas om till en förutbestämd storlek, vattenstämpeln läggs på, och bilden sparas i mål-mappen.Comment
-
Försökte fota månen men det var hopplöst för den försvann bara hela tiden, här är det minst sämsta.Attached FilesComment
-
Comment
-
Snö är ju skoj. Här kommer en diptyk.Attached FilesComment
-
det gör den, jag försökte mellan alla moln men det var som en kalle anka-film, när jag inte var beredd, då var månen där
Comment
-
Länge sedan jag laddade upp något..
Lite bilder från pulkabacken idag.
/r Varsågod Lasp
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
Första bilden riktigt suger till sig blicken!
Grym skärpa, vad är det för objektiv?
Man ser ju t.o.m. pyttesmå snöflingor.
/edit
Slänger in en bild från dagens promenad. Inte den mest optimala ställningen för att göra nr 2 kan man ju tycka...
Attached FilesLast edited by Poteta; 2009-12-26, 14:00.Comment
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Comment
-
Comment
-
Å så lite snö när det är som finast.Attached FilesComment
Oderland
Collapse

Comment