Daniel Casselby med sin Above All och min lilla Honey Bee King 2.. Dessvärre är King 2 handikappad efter dagens flygning :/
Dagens bild oktober 2009
Collapse
X
-
Dagens bild oktober 2009
-
Dagens bild oktober 2009
Dags för oktober nudå, året går sakta men säkert mot sitt slut. Tog sista åkturen med raggarvagnen och passade på att fota spisen innan det är dags för vinterförvaring.Attached Files -
Oktober betyder höst utanför balkongen.
Comment
-
Comment
-
Ser ut att stå "kylarvätska" eller dylikt på den, så det är väl hembränt i dunken
Comment
-
Comment
-
Sommar 2009
Äntligen fått arslet ur vagnen och fixat iordning lite foton från semestern!
Mer foton på min hemsida här:
Comment
-
Jag har precis fått tillökning i min lilla familj, jag har adopterat två kattungar från Uppsala Katthem och dom verkar trivas rätt bra. Phobos och Nyx heter dom.
Attached FilesTe audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Trosa 090820
Från sista bilträffen jag var på i år. En riktigt stenhård mattsvart cruiser där, också hittade jag en nyare Mustang att fota mig bredvid
Comment
-
Den gamla mustangen är ju 100% snyggareComment
-
-
Danny, har ni bytt regskyltar med varandra? Eller har du importerat din för inte så länge sen?
Hmm, för att inte tappa tråden (hrm) så får jag väl bidra med nån bild jag också. Tror jag tar "ett moln kommer lastat".Attached FilesCanon EOS 550D, Sigma EX 18-50/2.8 DC Macro, Canon EF 70-200 f/4 L USM
Ett urval fotonComment
-
Min är ganska nyimporterad, 2005. Här kommer en äldre importvara från 2003
Attached FilesComment
-
jag har beslutat mig för att lägga upp en bild jag tog förr-förra helgen.. om den ser lite konstig ut kan det bero på att min bärbara dator inte är kalibrerad..
Här är den skitsnygg iaf!Attached FilesComment
Oderland
Collapse
Comment