Här en riktig gammal arkivbild. En lördagskväll såhär kan det ju vara ganska fint med en film va?!
Dagens Bild Oktober 2005
Collapse
X
-
-
-
Bad hair day...Attached FilesComment
-
Hade lite trist på en mattelektion, då får man se till att roa sig själv.Attached FilesComment
-
Originally posted by silfverVänner som väljer att avsluta sitt liv på ett ganska enkelt sätt - genom att hoppa ut för stupet.
Killen till höger ser ut att ha sitt öra på en knepigt ställe.
Comment
-
Tack!Originally posted by cazeCool bild!Haha, det sa farsan också.Originally posted by Poteta

Ahopp. Det här är nog det sista ni ser av pålen på ett tag. Men den här gången är det jag som får briljera lite.
Attached FilesComment
-
Haha... precis vad jag tyckte... först tyckte jag det såg ut som han hade en ap-mask på sig...Originally posted by Poteta
...riktigt sådär Gorilla alltså... men nehejdå... (hoppas jag inte får stryk nu)
Comment
-
En enfotad och huvudlös and
Attached FilesComment
-
-
Helloween!
Pumpa från helgens Halloween-firande.Attached FilesComment
-
Snyggt beskuren!
Ja, ehh... jag menade bilden alltså, men jo, pumpan var ju också beskuren.
Comment
-
Hahaha!Originally posted by blåjeansSnyggt beskuren!
Ja, ehh... jag menade bilden alltså, men jo, pumpan var ju också beskuren.

Tack för kommentaren.Comment
-
hehe, jag gillar den dystra looken.Originally posted by PeeerHua, ser ut som en bild från någon framtidsfilm där jorden har blivit helt nersmutsad, alla träd är döda och allt ljus kommer från strålkastare. Typ
huset på bilden är expressenhuset på kungsholmen sedd nerifrån rålambhovsparken, typ.Comment
Oderland
Collapse

Comment