[citat=Dryden][citat=kaxigt]Alltså - VAR befinner vi oss på kort nummer 1 och det underbara motivet i kort nummer två? [/citat]Skibacken lär vara en del av Åres system med tanke på [citat=Peppos ortangivelse]Åre[/citat] [/citat]
Alldeles riktigt, närmare bestämt ca 200-300m från Olympiagondolens avstigning (om det nu säger nån nånting)
Tog ett till kort vid samma tillfälle och upptäckte att jag hade fått med några schyssta pärlmo-moln (tror det heter så). Det är dom där röd/grön skimmrande molnen längst upp i mitten.
...oj... peppo is back!! ...grymt snyggt... pärlemo ja, det var coolt... men vad är det för ljusgrön (?) strimma som går där... ser nästan ut som en såndär jetstråle eller nåt...
Igår när jag var ute och gick, kom en stor järnhäst, modell x2k, idag var det äkta vara...
[citat=ade][citat=bluxbluxo]Rotade fram denna bild bland alla 900bilderna vi har. [/citat]
Har du någon hemsida eller akriv där man kan titta lite på dom bilderna. Är lite ute efter en del bilder! [/citat]
Jag knåpar ju med en liten personlig sida som ska för det mesta delen vara till att visa upp mina "bästa" bilder. Men jag sysselsätter mig med sidan när jag har tid,ork och lust.
[citat=Peppo]Tog ett till kort vid samma tillfälle och upptäckte att jag hade fått med några schyssta pärlmo-moln (tror det heter så). Det är dom där röd/grön skimmrande molnen längst upp i mitten. [/citat]Underbart läckert!
Comment