En krabba fann sitt öde på land.
Dagens Bild Juni 2004
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Turligt nog ligger det en välanvänd fotbollsplan precis i närheten utav min nya lägenhet, oturligt nog missade jag allt utom de sista 5 minutrarna utav kvällens match pga att jag blev alltför mätt av middagspizzan och knappt kunde röra mig
Blev några bilder åtminstonde, och en väl lärd läxa, skit i autofokus vid fotbollsmatch, manuell fokus all the way
Attached FilesComment
-
Jag och dahlgren besökte Skansen, och de har fåglar i en pool.Attached FilesComment
-
Comment
-
[citat=MatsJ]Bisvärm!
(Tagen med usel digitalkamera) [/citat]Finns det sånt där i Sverige?
Comment
-
Tog mig en liten promenad i det strålande sommarvädret idag, och hittade den här härliga vyn
Attached FilesComment
-
Vi hade fotbollsturnering på jobbet igår (laget som jag var med i kom trea, i och för sig var det bara tre lag med
). I en av pauserna ställde sig en av mina arbetskamrater i vägen för solen. Det var bara ett så perfekt tillfälle att ta en bild
Attached Files"Kvalitet är bättre än kvantitet"
"Sex on the TV is only dangerous if you fall off"
"Trying is the first step towards failure" - Homer J. SimpsonComment
-
Akta fingrarna!Attached FilesTe audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
Ett resultat av gårdagens blomsterinventering.Attached FilesDen får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
Jag var på besök hos de nya hästarna igen, två nya föl hade det kommit!
Nu funkar inte bilduppladdningsfunktionen, så jag gör på det gamla sättet.Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
En helt fantastisk bild tagen från min terass igår kväll. Jag har aldrig sett en solnedgång med så starka levande färger - det var helt fantastiskt! Det ser faktiskt ut som himlen brinner!Attached FilesComment
-
[citat=silfver]Finns det sånt där i Sverige?
[/citat]
Jajamensan! På våran tomt till och med.
De ville svärma igår med, den här gången c:a fyra gånger så många.
Vi fick i alla fall in dem till slut, och den här gången blev jag stucken i benet .
(Men vad gör man inte för honungen?
)
Attached FilesComment
-
[citat=Dryden]annesophie: ska vi byta boendeställe?
Enormt vackert! [/citat]
Hmm låt mig tänka....
...nääää jag tror inte det du!
Men vackert - ja helt outstanding! Jag tog typ 50 bilder på solnedgången igår!
Comment
Oderland
Collapse
Comment