Åkomma? Förkylning
Symtom? Hostar, tät näsa, svettas, ont i hals och huvud, rinner floder ur näsan.
Antal dagar sjukdagar hittills? 6
Hemma från jobbet? Ja
Finns det någon annan som ger dig medlidande? Flickvän via telefon
Nån som tar hand om dig? Nej, lider i det tysta.
Sover på nätterna? Nej, näsan är tät likt en bäver byggd fördämning därför är jag uppe nu.
Högsta uppmätta feber temperatur? Ej uppmätt.
Smittoväg? Flickvännen hostade på mig när hon var hemma sist.
Sängliggande dygnet runt? Nej.
Illamående eller yrsel? Nej
Nån kropps skada? Nej
Kan du får medlidande nån annanstans? Mja .... kanske men medlidande från WF väger tungt.
Är du hypokondriker? Nej
Nåt övrigt att tillägga? Ja honungen är slut.
Nu är det upp till wf medlemmar att godkänna medlidande eller inte. 10 första svaren avgör.
Hoppas fler vill söka om medlidande så att jag också för chansen att hissa eller dissa.
Men fåck va är detta alltså, jag mår kasst och behöver lite medlidande här. Och skadeglädjen når helt oanad nivå. Lite medlidande från Lolo lite osäkert på budskapet förvisso men ändå bäst hittills.
Jag misstänker stark att ni alla ätit vaccin mot förkylning. :bla
Men fåck va är detta alltså, jag mår kasst och behöver lite medlidande här. Och skadeglädjen når helt oanad nivå. Lite medlidande från Lolo lite osäkert på budskapet förvisso men ändå bäst hittills.
Jag misstänker stark att ni alla ätit vaccin mot förkylning. :bla
Hmm .... det här vart ju inte den framgångssaga som jag i min feberyra hade föreställt, jag trodde att WF-crew var varma fina och kärleksfulla människor med massor av empati och medlidande men föck that så att säga.
Jag tänkte att jag skulle få höra saker som: Krya på dig mannen från Bire eller kanske @nders, respekt från celia och kanske forum generalen Zaiman att bassebhu skulle göra mig till fullvärdig medlem för en timme, lite perspektiv på tillvaron får man ha. Höra saker som, - jagserattdusärskriverliktenefterblivenapamendetgöringetkram/ Ms .N
*fnissar lite och ger en dos medlidande*
Jag har själv inte sovit en hel natt på 4 månader så jag är rätt sliten själv. Men vem vågar söka medlidande här..? Eller jag kanske ska dra en detaljerad förlossningsberättelse, men jag vill inte ha några svimningsanfall på halsen. ;)
Men jag glömde ju... Att: "ni tjejer snackar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld"... :D