En bild från mitt fönster alldeles nyss. Ser halt ut...
Beklagar att en bit av parabolen kom med, hade inte lust att gå ut och skruva ner den.
192 svar · 11 501 visningar · startad av silfver
En bild från mitt fönster alldeles nyss. Ser halt ut...
Beklagar att en bit av parabolen kom med, hade inte lust att gå ut och skruva ner den.
en del av ett bilvrak i skogen.....
Första dagen i November medförde att en hel del trafikanter hade problem att hålla sig på vägen... här var det kö ca 200 meter från jobbet... jätteskoj... jag tog in på en Max bredvid och satt i bilen och käkade burgare...
Ett litet montage jag gjorde igår natt. :)
civil olydnad....:-)
Lasse H skrev:
civil olydnad....:-)
Vi väntar med spänning på bilder inifrån...Blir ju mer spännande så. :e
LenaMarie skrev:
och jag har kommit i rätt månad :)
visst, midsommarstång i november.......... :e
Jag kunde inte bestämma mig vilken som var bäst:
Den där man ser att jag använt busshållstidstabellsskylten som stativ under en 12 sekunder lång exponering, eller den där man ser hur mörkt det egentligen var, där det enda ljuset är från fullmånen..
Sen är det ju Alla Helgonaafton ikväll med.. var och hälsade på mina bortgångna far och morföräldrar på kyrkogården och slogs av det vackra ljuset från alla brinnande ljus där.
Synd att man inte hade stativ och bättre kamera..
Igår fick vi en grann solnedgång.
SimOnline skrev:
Oh, har du Mordor bakom skogen måntro? :P
Nu vet jag vad Mordor är efter att ha läst i Wikipedia
Strutsfilé var gott...
Danny skrev:
Strutsfilé var gott...
Förbannad tur att jag satte mig och käkade strax innan jag kikade in på wf, annars hade mina köttbullar med makaroner fått mindervärdeskomplex. ;)
Winterlord skrev:
Förbannad tur att jag satte mig och käkade strax innan jag kikade in på wf, annars hade mina köttbullar med makaroner fått mindervärdeskomplex. ;)
haha.... jodå... men en ko är större än en struts rent fysiskt :)
Så här fint kan det vara på den här årstiden. Ja tyvärr varar det inte så länge ju, det här är två veckor sedan bara.
Tog en lite biltur med min ängel idag, for till Gävletrakten och hittade Vårviks havsbad, klart hög mysfaktor vid solnedgångstider :)