Försökt se "Störst av allt", men stängde av.... blä! :bla
Såg istället Flightplan. Inte det bästa jag sett, men jag stängde inte av iaf... ;)
17 993 svar · 1 288 994 visningar · startad av Vimp · sida 196 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Försökt se "Störst av allt", men stängde av.... blä! :bla
Såg istället Flightplan. Inte det bästa jag sett, men jag stängde inte av iaf... ;)
.. vaknat och allt som hör till, följt av en 7 km lång promenad i solskenet och blåsten, tokskönt! :D
Skrivit min första tenta i det här livet och med det avslutat tentaperioden för min del! Underbart! :D Frihet! :bire
Cyklat, och cyklat runt hela jävla bruket för att jag inte hittade stigen som skulle hindra mig från att cykla 5km extra.
... täckt segelbåten, så nu kan snön få komma.
...varit ute och gått i den jämtländska vintern!
Hämtat hem flickvännen från Arlanda :)
Ställt tillbaka alla klockor, även digitalkamerorna. Dock ligger grillarna kvar i garderoben ;)
Kollat två avsnitt sopranos istället för ett ;)
Beställt en bok, Bilden räddas : tillvaratagande och restaurering av gamla glasplåtar och fotografier
... fått tillbaka internet :f
fått en blåskärm... :(
...varit ute och vandrat i Ljungarums lövskogar. Bilder kommer. :)
...tagit ett Munksjövarv - denna gången med sällskap. :)
Bytt till vintersulor.
Varit ute rätt mycket i den kalla vintersolen! Grannarna, deras barn och vi grillade korv ute till lunch. Det är så gott med korv utomhus i kylan. :)
hmm, bråkat med mitt ex och slagit sönder min telefon oo skärm.. :(
Ganska jobbigt att man ska bli så förbannad ibland.. nu måste jag använda en gammal skit mobil oo en gammal skit skärm.. :(
[skriver vad jag gjorde igår, för jag hade inte möjlighet att skriva förrän nu]
...firat ett halvår med tjejen! Vi gjorde Nyköping, var på stan och jag handlade en ny jacka och mössa. Fint väder var det, utforskade Nyköpings hus. Fika på Hellmanska gården, spelade minigolf inomhus på Karlssons Bangolf. Sedan på kvällen åt vi finmiddag på Qvarnen. Där åt jag strutsfile, väldigt gott, smakade typ som oxfilé. Hela dagen gick åt, ingen brådska en sådan härlig dag inte... :)
...gått och lagt mig. I alla fall snart, godnatt...