Jo, men som tur är så upphörde allt att existera 2000-01-01 00:00:01
Var det inte i dag det skulle gå åt helvete med hela skiten?
20 svar · 980 visningar · startad av Bire
Jo, men som tur är så upphörde allt att existera 2000-01-01 00:00:01
Jomän då borde det ha inträffat 07:07 enligt sjundeevangelisterna! Men vilken tidzon?
Lasp skrev:
Jomän då borde det ha inträffat 07:07 enligt sjundeevangelisterna! Men vilken tidzon?
I alla tidszoner så klart! Med en stor våg som sköljer från öst till väst med hastigheten en tidszon/timme...
Attans, gick inte världen under den här gången heller...
Bire skrev:
Som alla andra dagar menar du :e
chmod 777 .... §jr
Haha. Hörde på p3 häromdagen, det var ett par som förlovade sig den 6/6/6 förra året. :e Och i år, 7/7/7 skulle de gifta sig. MOGET! :birp
Synd att det giftermålet förmodligen bara varar till åttonde augusti nästa år.
altack skrev:
Synd att det giftermålet förmodligen bara varar till åttonde augusti nästa år.
Varför så negativ, bättre att första barnet kommer 8/8/8 , då 888 betyder tur/lycka...
Bire skrev:
Det gör det väl varje dag :q
Utan att vi planerade det så har jag och adnillen varit ihop i 7 år idag.
silfver skrev:
Haha. Hörde på p3 häromdagen, det var ett par som förlovade sig den 6/6/6 förra året. :e Och i år, 7/7/7 skulle de gifta sig. MOGET! :birp
Tror bestämt att jag känner dom....*ler*
stoffe-2k skrev:
Varför så negativ, bättre att första barnet kommer 8/8/8 , då 888 betyder tur/lycka...
Gör inte 777 det också? Vad enormt onödigt. Jag är säker på att om alla nummer skulle anses vara lyckotal så skulle mänskligheten vara i ett bättre tillstånd. Eller, åtminstone de mer skrockfulla delarna av mänskligheten, hur många det nu är. (y)
Hmm.. Klockan är snart 4 på morgonen dan efter att allt skulle gå åt helvete, men allt gick rätt bra, & jag lever... :o
Bire skrev:
men allt gick rätt bra, & jag lever... :o
Aaah är du säker på att du lever? Det här kanske bara är en "dröm" och vi alla egentligen är döda typ Matrix :P
Med tanke på hur jag mådde i morse så var det jävligt nära att det gick åt helvete i alla fall... :x :e
silfver skrev:
Blir det skilsmässa den 8/8/8 Eller?