Jo, men som tur är så upphörde allt att existera 2000-01-01 00:00:01
Var det inte i dag det skulle gå åt helvete med hela skiten?
20 svar · 1 011 visningar · startad av Bire
Jo, men som tur är så upphörde allt att existera 2000-01-01 00:00:01
Jomän då borde det ha inträffat 07:07 enligt sjundeevangelisterna! Men vilken tidzon?
Lasp skrev:
Jomän då borde det ha inträffat 07:07 enligt sjundeevangelisterna! Men vilken tidzon?
I alla tidszoner så klart! Med en stor våg som sköljer från öst till väst med hastigheten en tidszon/timme...
Attans, gick inte världen under den här gången heller...
Bire skrev:
Som alla andra dagar menar du
chmod 777 ....
Haha. Hörde på p3 häromdagen, det var ett par som förlovade sig den 6/6/6 förra året. Och i år, 7/7/7 skulle de gifta sig. MOGET!
Synd att det giftermålet förmodligen bara varar till åttonde augusti nästa år.
altack skrev:
Synd att det giftermålet förmodligen bara varar till åttonde augusti nästa år.
Varför så negativ, bättre att första barnet kommer 8/8/8 , då 888 betyder tur/lycka...
Bire skrev:
Det gör det väl varje dag
Utan att vi planerade det så har jag och adnillen varit ihop i 7 år idag.
silfver skrev:
Haha. Hörde på p3 häromdagen, det var ett par som förlovade sig den 6/6/6 förra året.
Och i år, 7/7/7 skulle de gifta sig. MOGET!
Tror bestämt att jag känner dom....*ler*
stoffe-2k skrev:
Varför så negativ, bättre att första barnet kommer 8/8/8 , då 888 betyder tur/lycka...
Gör inte 777 det också? Vad enormt onödigt. Jag är säker på att om alla nummer skulle anses vara lyckotal så skulle mänskligheten vara i ett bättre tillstånd. Eller, åtminstone de mer skrockfulla delarna av mänskligheten, hur många det nu är.
Hmm.. Klockan är snart 4 på morgonen dan efter att allt skulle gå åt helvete, men allt gick rätt bra, & jag lever...
Bire skrev:
men allt gick rätt bra, & jag lever...
Aaah är du säker på att du lever? Det här kanske bara är en "dröm" och vi alla egentligen är döda typ Matrix
Med tanke på hur jag mådde i morse så var det jävligt nära att det gick åt helvete i alla fall...
silfver skrev:
Haha. Hörde på p3 häromdagen, det var ett par som förlovade sig den 6/6/6 förra året.
Och i år, 7/7/7 skulle de gifta sig. MOGET!
Blir det skilsmässa den 8/8/8 Eller?