Oj, vad fint!!! Men k-k-kallt... det ser ut att blåsa väldigt mycket också! När det är sådär kallt här i sverige så är det ju oftast vindstilla iaf...
Dagens Bild Januari 2006
293 svar · 18 591 visningar · startad av Danny · sida 12 av 15
Frågan, av Danny
Nämen, lyckades skapa en sådan här tråd trots tillståndet såhär halvfem på nyårsdagen. Tyvärr hade jag inte med kameran så nån vidare nyårsbild blir det inte, men dock en jag tog för några dagar sedan med ett häftigt ljusfenomen som blev när jag tog mot trafiken på motorvägen. Tycker det är häftigt med ljusfenomen, drömmen vore en blixt, men får öva på annat så länge...
Läs frågan i sin helhet →Läckert med kranarna i bakgrunden.
Fia skrev:
Andra gången i mitt liv som jag såg en strömstare! :)
Hmm, är nog för trött men jag uppfattade som att du hade sett en person från strömstad, en strömstadare... fattade sen när jag såg bilden att det var en stare.
Såg Lule piska skiten ur Leksand igår och bifogar en stilstudie på Leinonen.
Brusigt som attan... :e
Insåg dessutom att jag inte fotat hockey sen förra seklet, fanken vad fort det går. :OO
Idag när jag var ute och gick provade jag att plåta svartvitt med digitalkameran.
Fåglarna utmed Huskvarnaån var lite tröga,
och det var jag bara glad åt :)
hallanders skrev:
Idag när jag var ute och gick provade jag att plåta svartvitt med digitalkameran.
Fåglarna utmed Huskvarnaån var lite tröga,
och det var jag bara glad åt :)
Snygg bild! De ser lite lata ut fåglarna. :)
Men du gjorde väl bilden inte svartvit i kameran?
silfver skrev:
Snygg bild! De ser lite lata ut fåglarna. :)
Men du gjorde väl bilden inte svartvit i kameran?
Tack,
och, jo, ställde in svartvitt direkt i kameran.
Första gången jag testade det,
annars gör jag om dom till s/v efteråt.
Jerpa skrev:
Hmm, är nog för trött men jag uppfattade som att du hade sett en person från strömstad, en strömstadare... fattade sen när jag såg bilden att det var en stare.
Samma här... :P ;)
Vägvisare
Expermenterade lite för ett tag sen och la kameran på isen på Kåsjön och tog några foton. Detta gillar jag, fina fäger tycker jag.
Bild på Frösöbacken sett från Jamtli, Östersund
frusna vågor.
blåjeans, Danny, silfver och gänget. Kan ni inte lägga upp era egna 10-i-top bilder.
Det hade varit skoj att se lite härliga bilder och vad ni väljer för nåt.
Nu blev inte jag omnämnd att sätta ihop listan men jag tar mig friheten ändå. :p
I skrivande stund känner jag mest för följande av mina verk: Läs i andra tråden.
Kanske en ny tråd för det?
silfver
Lord Pingu skrev:
blåjeans, Danny, silfver och gänget. Kan ni inte lägga upp era egna 10-i-top bilder.
Sure. Jag postar senare. :) Så länge kör jag på ett självporträtt.
En helt vanlig kväll utanför torpet;-)
Lord Pingu skrev:
Coolt! Ja jag ska försöka skaka fram några också... sedan...
tillsvidare kommer här en halvbra bild på den omfartsväg dem byggde så all trafik som bara ska igenom inte behöver köra genom :)