Meddelande

Minska
No announcement yet.

Den Nya Fotbollslandslaget. Hur ska det se ut?

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dryden skrev: Visa inlägg
    Är det bara jag som får orosvibbar när Ljungbergs namn nämns i framtida landslagssammanhang?

    Nåväl, ikväll är det premiär som jag dock kommer att missa. Vad tror ni?
    Ptja... platsar han så platsar han. Det är väl ingen som haft riktig koll på honom och hur bra/dålig han egentligen varit det senaste året? Men han blev ju uttagen i deras All Star Team nyss va?

    Men visst skulle han testas - om han fortfarande har samma energi som förr alltså. Han (och Tobbe Hysén) ränner ju runt som terrierhannar på speed, och det är ju en spelstil som är kul att se, jobbig för motståndarna och som ofta ger medspelarna en kick också.

    Jo, det ska bli kul att kolla ikväll. Minns ju EM-kvalet 1983 när vi spöade Italien borta med 3-0. Och dom var väl regerande världsmästare då om jag inte minns fel. Jag minns i alla fall att jag var i New York då, självklart nere i Little Italy, och fick till slut fly i en taxi från ett dussin mycket upprörda italienare som jag (och en kompis) hade retat upp ordentligt...
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook

    Kommentera


    • #32
      Jag hoppas vi får stryk.

      0-4 mot Spanien var ju Lars-Tommys premiär, sen gick det ju rätt skapligt åtminstone i kvalen, så råpisk i kväll och vi går till semi i EM?

      Men hur man kan sätta Taco-Anders som lagkapten när Mellberg finns där bak? Inget ont om Svenssons kapacitet, men jag tror nog Mellberg är bättre som ledare/pådrivare.
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

      Kommentera


      • #33
        Det började ju bra, Hysén skulle ju satt sin brutalchans första minutrarna så skulle det känts bättre.

        Men vad är det för värdelös jävla producent? Är han full? Bollen försvinner utanför bild jämt och ständigt, skumma kameravinkar (huvudkamerans placering där på typ femte raden ska vi bara inte tala om) och i slutet under Hyséns jätterush klipper de in närbilder på bollen när till och med morsan hade velat se om nån gultröja hängde med upp längre in i plan... Stolpskott!

        Förste att bli utbytt tror jag blir Dorsin - nån som sätter emot?
        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

        Kommentera


        • #34
          :stefan: skrev: Visa inlägg
          Förste att bli utbytt tror jag blir Dorsin - nån som sätter emot?
          Och sen Safari. Vänsterkanten har varit darrig tycker jag.

          Kommentera

          Working...
          X