Vad menar du med navigation i maps?! Det har jag, så vitt jag vet (Nexus One), out-of-the-box. Kan det skilja mellan modeller? Eller så missförstår jag bara.
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet and start shooting. This is Malibu, baby! I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandy!"
Deras GPS-motsvarighet, med turn-by-turn navigation för bilar. Finns inte i Sverige ännu, de lanserades i Danmark för 4-6 månader sen, de är dock inte helt klara med street view i Sverige. Jag har "directions" på min Nexus jag med, men inte turn-by-turn navigation.
Nej, du har rätt. Jag var säker på att jag hade det, mycket märkligt. Mitt exemplar är ett tidigt exemplar som antagligen kommer från USA eller Storbritannien, kanske har det fungerat tidigare eller när jag varit någon annanstans än i Sverige.. Eller så har jag drömt ihop det bara. Minns dock inte om det var Street View-vyn, det känner jag inte igen.
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet and start shooting. This is Malibu, baby! I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandy!"
Deras GPS-motsvarighet, med turn-by-turn navigation för bilar. Finns inte i Sverige ännu, de lanserades i Danmark för 4-6 månader sen, de är dock inte helt klara med street view i Sverige. Jag har "directions" på min Nexus jag med, men inte turn-by-turn navigation.
Lär ju dröja ytterligare några månader innan StreetView finns i Sverige eftersom de kör just nu. Polaren kör och var förra veckan i Kalmar och nu har han varit i Karesuando. Kontraster.
Jag har Tele2, samt Desire. Behövde inte tömma nån cash, starta om och allt annat som folk hade problem med.
Fick först upp att vissa kostade ca 18,04 osv, sen kom köpknappen upp dagen efter.
Har provat att köpa en app och det fungerade klockrent. Kopplade Googles köpmakapär med Visakortet, det enda som fungerar så länge. Pay Pal är väl på G.
Så jag har inte haft några problem alls.
Comment