Idag har han varit snäll och skött sig bra. Sa inte mycket, var väl rädd att det skulle bli som igår.
Kommando-Tolken does Sweden
Collapse
X
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum -
Sista helgen med Ankfaan..
På måndag blir jag äntligen av med den lilla snyltaren..
Snäll som jag är fick han följa med på utflykt idag se bildbevis
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Vi träffade även på fantomen !!
-
Undrar om han landat i sitt nya hem ännu?
-
Jodå, ankfan dök upp svärandes över den obekväma resan.
Han dök genast på lite facklitterarur för att sedan bli förälskad i Kajsa.
Vad dom två sedan hittade på vill jag inte gå in på men Kalle lär inte bli glad...
Comment
-
...och i morse vaknade jag av att ankjäveln höll på att stjäla mitt silver....Attached FilesComment
-
-
Förvånar mig icke, jag har alltid misstänkt att Kommando-Tolken har en mörk sida.www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Cmd tjatade hela dagen igår så jag inte orkade lyssna på honom mer.
Därför råkade jag köra över honom med bilen och han blev tyst en stund.(bild 1)
Sedan hade han mardrömmar på natten (bild 2)Comment
-
Jag vet hur irriterande han kan vara...Originally posted by Lasse HCmd tjatade hela dagen igår så jag inte orkade lyssna på honom mer.
Därför råkade jag köra över honom med bilen och han blev tyst en stund.(bild 1)
Sedan hade han mardrömmar på natten (bild 2)
-
Comment
-
Grattis!Originally posted by Lasse HIdag kommer ankan att lämna mig för att åter resa iväg någon annan stans.....
Comment
-
Hello out there
Kom hem idag efter några sköna dagar i vilans tecken och såg ytterdörren stå på klent. Vaf-n tänkte jag och försökte komma ihåg vad som hände senaste gången jag var hemma. Fortfarande funderande anlände jag till mitt skrivbord och såg ett brunngrönt kräk ligga utslagen. Förutom ölbruken som syns på bilden fanns det ett oräkneligt antal tömda och slängda runt om i huset. Med andra ord verkar Kommando-Tolken haft en jä-la fest på min bekostnad, utan att ens bjuda in mig
.
Först försökte jag ruska liv i ankfan men då detta inte gick bestämde jag mig för att skicka han på en enkelresa till månen. Tyvärr går det inte att lita på begagnade prylar köpa över internet och som ett ödets ironi hände det oundvikliga. Ni behöver dock inte vara oroliga då Kommando-Tolken verkar ha fler liv en alla jordens katter tillsammans.
Efter ett tag beslutade jag dock att göra det bästa av situationen och lära ankfan lite musikhistoria. Vilket visade sig vara en hit du han verkar ha en helt okej musiksmak, trots visa tidigare farhågor. När han även fick rida på elefanter blev han en helt annan anka. Jag kan inte påstå att ha blivit dräglig men i ett svagt ögonblick lovade jag att ankfan skulle få följa med på en liten semestertur. Med andra ord kommer jag få dras med han ett tag till.www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Comment
-
On the road again
När ankjäveln väl nyktrat till var det dags att ge sig av till GBG och min storasysters familj. Då han vara mer än lagom uppkäftig när det var dags för avfärd fick han resa i bagaset. Resan gick dock bra då han hade tillgång till resdricka i form av samma sort som innan.
Väl framme var det dags att hälsa på alla och efter viss tvekan gjorde Vincent det enda riktiga och tog ett nackgrepp om ankfan. Trofan om inte ankjäveln överlevde det hela och efter några dagar var han tillbaka i samma gamla banor igen. Lite nytta hade min storasyster av an dock då hade hjälpte till att sätta blommor.
Nu bär det av på nya äventyr.www.johnnyronnberg.se
Oderland
Collapse

Comment