Men det verkar inte funka på alla telefoner dock... Min T300 och P800 gör som jag vill, men en polares Nokia laddade sidan från telefonen. Likas å min wapemulator DeckIt laddar från sitt minne... Är det så att olika browsers/telefoner bryr sig olika mycket om de reglerna eller hur funkar det? Går det att skriva nått som funkar på alla format?
Det andra problemet är inte lika allvarligt, men ack så störande!
Jag har ett inputfield med ett value-attribut som jag ger ett nytt värde för varje gång jag laddar om sidan... såhär ser det ut:
Det som returneras är rätt, det blir rätt siffra i value="" om man kollar i koden... Men det som presenteras på sidan är det gamla nummret som jag skrev in förra gången. Det känns ju helt skumt liksom.. Varför visar han inte det värdet som står i koden? Varför visar han upp det tidigare värdet i den fältet? Sparas det i nått internminne som inte fattar att kolla om det har blivit ett nytt värde eller hur funkar det?
Tacksam för all hjälp, tips och idéer som ni har! Fattar ni inte vad jag försöker säga så får ni gärna fråga om jag kan omformulera mig. =)