vad har din server för script-stöd?
Jag har en hemsida där jag funderat på att börja sälja bannerplatser. Nu undrar jag hur många besökare bör sajten ha för att vara eftertraktad som annonsplats? kan man hitta sådan statistik någonstans?
mvh
Sam
10 svar · 339 visningar · startad av Sam
Jag har en hemsida där jag funderat på att börja sälja bannerplatser. Nu undrar jag hur många besökare bör sajten ha för att vara eftertraktad som annonsplats? kan man hitta sådan statistik någonstans?
mvh
Sam
vad har din server för script-stöd?
jo, om du ska ha reda på din statistik, så kan det vara bra att ha ett stöd för något scriptspråk, t ex ASP eller PHP...
Läs killens fråga igen, det är inte det han frågar efter om jag inte missuppfattar saken.
Jag tolkar det som att han söker statistik över siters ranking hos annonsörer. (~så att säga.) :)
Hm... han uttryckte det nog bäst själv ändå...
ajdå... *slår mig i huvudet*
*Jag hjälper till* :e :e :e ;)
bra! :birp
solbulle skrev:
Läs killens fråga igen, det är inte det han frågar efter om jag inte missuppfattar saken.
Jag tolkar det som att han söker statistik över siters ranking hos annonsörer. (~så att säga.) :)
Hm... han uttryckte det nog bäst själv ändå...
Japp! det var detta jag menade. Om jag t.ex. har 500 eller 3000 unika besökare om dagen, hur värderas detta. Vad är mycket vad är lite? tittar man på unika besökare eller unika sidträffar. Har ni någon pejl på detta?
näpp, tyvärr inte... och ursäkta för att jag missförstod dig!
rIkLuNd skrev:
näpp, tyvärr inte... och ursäkta för att jag missförstod dig!
Helt okej! ibland förstår jag inte ens mig själv. :)