1. Vilken editor använder du?
2. Har du någon css-mall kopplat till sidan?
Hej,
Har fipplat till det igen. Alla länkar é size 1 på en sida. Var ändrar man properties för dessa. Page properties innehåller ju bara länkfärg osv....???
Robson
7 svar · 227 visningar · startad av Robson
Hej,
Har fipplat till det igen. Alla länkar é size 1 på en sida. Var ändrar man properties för dessa. Page properties innehåller ju bara länkfärg osv....???
Robson
1. Vilken editor använder du?
2. Har du någon css-mall kopplat till sidan?
Dreamweaver Ultradev - Ingen CSS
(Tack för lösningen med popup igår, löste sig till slut med en kompromiss...)
Jag har en vanlig asp-sida där jag kör en massa, ex:"<%Server.Execute("besokare/stats.asp")%>" . Kan sidans övriga länkar och grejer påverkas av ovanstående????
Robson
Markera länken och kolla om det står Storlek 1 i egenskapspalletten..
Robson skrev:
Jag har en vanlig asp-sida där jag kör en massa, ex:"<%Server.Execute("besokare/stats.asp")%>" . Kan sidans övriga länkar och grejer påverkas av ovanstående????
Robson
Nja, har du inte stylesheet kopplat utan sätter attributen direkt i <font>-taggen har det ingen betydelse..
Exakt det exemplet jag gav förut, besokare/stats, ger dessa små fonter. Med den innehåller ingen css-fil????? Däremot finns det en liten style text/css överst på den. Där é nog felet. Forskar vidare.
Konstigt att en server.execute skall påverka helt fristående länkar m.m. på sidan?????
..var noga med att de filer som du inkluderar inte innehåller några baselement, ex. <html><head><body>