Jag ska skapa ett virituellt kontor har jag tänkt. Och jag skulle vilja att ni mina virituella vänner hjälper mig att brainstorma ihop lite förslag på vad jag kan lägga till för funktioner. Jag har tänkt på följande punkter själv:
kaffe påfyllning? nej men jag tycker det ser bra ut.. typ kan ju lägga till klocka annars tycker jag detta låter som en bra idée.. hur ska du göra det?
Det låter som en riktigt fin idé, ungefär samma funktioner som finns i outlook. Förutom att upload-funktionen av filer ger det lite extra piff!
Kanske ha någon slags uppgiftssida också där man kan lägga in uppgifter med tidsramar då det ska var utfört och en notis då tiden börjar bli kritiskt och så att man kan kryssa i de uppgifter som är utförda så att de inte ligger aktiva.
Kan du inte lägga upp scriptet på wF när du är klar? Det vore sketabra!
Menar du tekniken så kommer jag nog använda Lasso :l Det tycker projekt ledaren iaf men om jag får lägga mitt ord i leken så kommer det att bli ASP.NET, med en mySql.
Så komm igen nu och hjälp mig brainstorma lite nu :)
Håller också på med virtuella miljöer för tillfället! Hade varit coolt om man skulle på något sätt kunna "kalla" på sin privata sekreterare för att få hjälp med olika saker!!!
Titta på dom olika gruppprogramvara som finns ute på nätet.
Men det som brukar efterfrågas är en kalender där man kan boka in möten med flera personer och samtidig ser man om dom andra deltagarna redan har bokat andra saker på tiden som du vill boka.
Titta på dom olika gruppprogramvara som finns ute på nätet.
Men det som brukar efterfrågas är en kalender där man kan boka in möten med flera personer och samtidig ser man om dom andra deltagarna redan har bokat andra saker på tiden som du vill boka.
Det stämmer nog.
Interaktivisering med flertalet användare är något som efterfrågas.