Fegislösning! Avinstallera - Nyinstallera! :r
Dreamweaver MX har låst panelerna till vänster. Det går inte att att ändra storleken åt höger [mindre] men åt vänster [Just det! Större :) ]... Vad har jag klantat till? Någon som känner till detta?
7 svar · 306 visningar · startad av peppar
Dreamweaver MX har låst panelerna till vänster. Det går inte att att ändra storleken åt höger [mindre] men åt vänster [Just det! Större :) ]... Vad har jag klantat till? Någon som känner till detta?
Fegislösning! Avinstallera - Nyinstallera! :r
Dreamweaver MX har låst panelerna till vänster. Det går inte att att ändra storleken åt höger [mindre] men åt vänster [Just det! Större ]... Vad har jag klantat till? Någon som känner till detta?
Vad är frågan?
Jag ser att du har verktyg, snippets och filhanterare på höger sida. Är det en inställning du har gjort eller var det så vid installation? Mina ligger på vänster sida, standard.
Om det inte var så vid början kan jag tänka mig att det är en bugg när man byter plats på dem, eftersom 'originalvänstermenyn' inte går att minska hur mycket som helst.
OveRRidE skrev:
Mina ligger på vänster sida, standard.
Faktiskt är höger standard! Väljer man att klicka i homesite-style så hamnar de på vänster sida.
Detta kan kollas under preferences; change workspace :)
Låst panelerna... Du menar att när du klickar på lilla pilen så far den inte in utan ut!! :q
Låter lite underligt, men du kan ju ta och göra en ominstallation av det!!
doggelito skrev:
OveRRidE skrev:
Mina ligger på vänster sida, standard.
Faktiskt är höger standard! Väljer man att klicka i homesite-style så hamnar de på vänster sida.
Detta kan kollas under preferences; change workspace :)
Jo, jag vet att det är Homtesite-style. Men faktumet kvarstår, varför funkar det på min dator?
peppar:
Jag tror inte att du behöver installera om, testa att ändra vyn under inställningarna, starta om programmet, ändra tillbaka vyn och starta om igen så borde programmet skärpt till sig.