Visst, du högerklickar på projektmappen i homesite och väljer properties och väljer 'Auto include...'.
------------------
Ze mor aj kåmmjonikejt wiz pipol ze mor i lörn.
3 svar · 408 visningar · startad av FlashX
Ibland händer det att man skapar filer inom projektet med ett annat program. När man sedan går till homesite så är filerna inte synliga i projektet.
Det går visserligen att bläddra till dem och infoga filerna men det känns inte så praktiskt när man kanske har flera filer som är utspridda i projektet. Lätt att glömma någon...
Finns det något sätt att uppdatera projektet?
Visst, du högerklickar på projektmappen i homesite och väljer properties och väljer 'Auto include...'.
------------------
Jepp, det fungerade.
I 'Options -> Settings -> Projects' fanns ju en liknande fråga som jag bockade i innan projektet skapades men det hade tydligen ingen effekt.
Tack för hjälpen :)
Homesite är synnerligen trevligt men jag kan inte minnas att jag någon gång testat ett program där man ägnar så mycket tid åt diverse inställningar. Det är ett helt dagsverk att ställa in och konfigurera allt om man vill anpassa det efter sina önskemål.
Homesite är synnerligen trevligt men jag kan inte minnas att jag någon gång testat ett program där man ägnar så mycket tid åt diverse inställningar. Det är ett helt dagsverk att ställa in och konfigurera allt om man vill anpassa det efter sina önskemål.
Det är synnerligen en balansgång i valet av editor, antingen väljer man en editor som har allt förinställt men som inte fungerar som man vill, eller så väljer man en fullt konfigurerbar editor där du kan ställa in allt enligt dina egna önskemål, du får alltså en editor som exakt passar dina behov, men till priset av tiden det tar att konfigurera. :)
------------------