Ska tillägga: källkoden till sidan jag länkar till i inlägget är snodd från utvecklaren av pluggen, rakt av. Där funkar den alldeles utmärkt. Jag har bara bytt ut ID:t på min app och sökvägen till katalogen där pluggens filer ligger på min server. Och domänen där pluggen är installerad (stella-polaris.nu).
Eftersom allt annat i pluggen funkar och den hämtar inlägg, bilder, kommentarer osv så lär detta visa att den får kontakt med appen på FB. Det är därför jag drar slutsatsen att själva appen inte släpper ifrån sig all data till pluggen.
Angiven URL tillåts inte av applikationens inställningar.: One or more of the given URLs is not allowed by the App's settings. It must match the Website URL or Canvas URL, or the domain must be a subdomain of one of the App's domains.
I inställningarna för din app, har du angett url'en där? Varför det står undefined på vissa ställen vet jag däremot inte.
Angiven URL tillåts inte av applikationens inställningar.: One or more of the given URLs is not allowed by the App's settings. It must match the Website URL or Canvas URL, or the domain must be a subdomain of one of the App's domains.
I inställningarna för din app, har du angett url'en där? Varför det står undefined på vissa ställen vet jag däremot inte.
Ah... tack!
Nu har jag i vart fall något att gå på!
Jag råkade själv ut för samma sak häromdagen, och det räcker med domännanmnet example.com för att täcka "det" inkl. subdomäner. Så lägg till stella-polaris.nu där och spara. Tänk på att det kan ta ett tag innan det slagit igenom överallt.
Jag råkade själv ut för samma sak häromdagen, och det räcker med domännanmnet example.com för att täcka "det" inkl. subdomäner. Så lägg till stella-polaris.nu där och spara. Tänk på att det kan ta ett tag innan det slagit igenom överallt.
Tammefan...DET FUNKAR!!!!!! Jag t.o.m. lyckades lista ut VART det där jävla domännamnet skulle in (två ställen, båda fick man gissa sig till eftersom beskrivningarna var omöjliga att förstå).
När jag testade förut och klickade "Gilla" reagerade pluggen och markerade mycket riktigt inlägget som gillat av mig. "Undefined" byttes alltså ut mot rätt text.
Men det registreras tydligen inte hos FB. När jag laddar om sidan igen är det återigen "Undefined".
Facebook hade ändrat hur dom skickar ut viss data i sitt Graph API sedan utvecklaren av pluggen gjorde sin app. Med hans (äldre) app funkade pluggen, med min (nyare) funkade den inte.
Han skickade över ett par kodsnuttar som jag bytte i ett par filer och - plopp - så var problemet ur världen.
273 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25