En oplanerad "klick" av misstag när katten klev på tangentbordet. Vet ej varför jag har fått omvänd sorteringsordning i min mapplista i Notepad++. :bla Oehört irriterad över att jag inte hittar hur jag kan återställa.
Vet inte hur den listan i NP++ ser ut, men listor brukar ha en list ovanför varje kolumn som du kan klicka på för att välja att sortera efter den kolumnen, eller ett klick på redan vald kolumn för att vända ordningen.
Vet inte hur den listan i NP++ ser ut, men listor brukar ha en list ovanför varje kolumn som du kan klicka på för att välja att sortera efter den kolumnen, eller ett klick på redan vald kolumn för att vända ordningen.
Jag har en sån list i FileZilla och den fungerar som du säger. Motsvarande list finns varken i min utforskare (där har jag rätt sortordning) eller i NP++.
Notepad++ använder Windows file requester och den listen finns där, även om den inte är så lätt att se ibland. Klicka på texten "namn".
Det finns ingen sån list, varken i NP++ eller i utforskaren, således saknas även kolumnrubriken "namn". Jag vet vilken list ni menar, den finns i FZ. Den försvann nog också när katten hjälpte till.