webForumDet fria alternativet

Enkel önskelista-tjänst?

Webbutveckling

3 svar · 745 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Hej igen wF, länge sen sist!

Mycket har hänt sedan jag sist var här, bla har jag och min sambo skaffat barn. Vi skall snart ha dop för lillgrabben och sambon vill ha en onlineönskelista, där folk kan gå in och markera om de köpt nån av grejerna så man inte köper dubletter. Sånt skulle jag ju enkelt kunna fixa om jag bara hade en databas och webserver med asp (för sånt kan jag) men nu sitter jag utan det.

Så min fråga är - finns det nån enkel form av gratistjänst för att göra det jag önskar man kan länka in sig på?

tack för svar!

Medlem sedan juni 2009920 inlägg

Vill du göra det i PHP så kan jag tillhandahålla server åt dig, mot en liten logga nånstans såklart ;)

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

Har för mig det finns en tjänst redan... först en google sökning: http://www.wishlistr.se/ vet inte om det var den jag tänkte på men den verka vara en helt OK tjänst?

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

kollat några av dem man lätt hittat på google, och de flesta bara listar produkter, inte ger en möjlighet att markera valda saker (typ, jag köper detta, köp inte den ni också).

önskelista.se säger att man skall kunna det, men det har jag då inte fått att funka...

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)