webForumDet fria alternativet

Galleriskript sökes

Webbutveckling

0 svar · 714 visningar · startad av jimutt

Medlem sedan dec. 200915 inlägg
Frågan#1

Hej,

Jag arbetar för tillfället på en hemsida som är i stort behov av ett enkelt och funktionellt fotoalbum. Det finns såklart oändligt många galleriskripts där ute. Men jag har tyvärr inte lyckats hitta något som uppfyller mina krav.

Jag söker ett skript med följande kriterier:

• Simpelt - inga överdrivna grafiska element, ska gå att infoga i redan existerande layout
  • Webbaserad uppladdning - Då hemsidan inte ska användas av mig själv krävs ett webbläsarbaserat uppladdningssytem. Helst ska det vara möjligt att ladda upp flera bilder samtidigt.
  • Kategorier - Det måste på NÅGOT sätt vara möjligt att skapa kategorier. Behöver inte nödvändigtvis vara genom det webbaserade verktyget

Ja, det är väl egentligen bara det jag kräver. Har ni några tips? Ett sådant skript skulle säkert vara rätt enkelt att sätta ihop själv. Men har verkligen inte tid till det just nu. Och mina kunskaper är inte tillräckligt stora för att jag skulle kunna göra det på några minuter.

Om jag hittar en lösning som uppfyller mina krav så kan jag tänka mig att betala en slant för det också.

Alla förslag mottages.

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)