webForumDet fria alternativet

Fotogalleri

Webbutveckling

3 svar · 1 336 visningar · startad av emton

Medlem sedan juni 200589 inlägg
Frågan#1

Jag håller på att leta ihjäl mej efter ett fotogalleri att ladda ner.
Det ska visa bilderna direkt när man kommer in, inte en massa mappar. Små och stora bilder. Besökarna ska ha möjlighet att ladda upp bilder och kommentar till bilden på ett enkelt sätt. Det ska vara gratis. Någon som har något bra förslag?

Medlem sedan juli 20111 inlägg

Kunskaper?

Vad har du för kunskaper inom programmering? För ofta är det väldigt, väldigt svårt att hitta ett script som är precis som man vill. Därför är det bra att ha lite kunskaper inom de olika programmeringsspråken så att man kan modifiera scriptet och få det precis som man vill. Det blir även lättare för oss som vill hjälpa dig för då vet vi vad du kan respektive inte kan, och på så sätt vet vi vilka script du klarar respektive inte klara.

Medlem sedan dec. 20014 239 inlägg

Titta på pixelpost den provar jag på en av mina sidor https://www.ngit.se/photo

Medlem sedan juni 200589 inlägg

timlestandeer skrev:

Vad har du för kunskaper inom programmering? För ofta är det väldigt, väldigt svårt att hitta ett script som är precis som man vill. Därför är det bra att ha lite kunskaper inom de olika programmeringsspråken så att man kan modifiera scriptet och få det precis som man vill. Det blir även lättare för oss som vill hjälpa dig för då vet vi vad du kan respektive inte kan, och på så sätt vet vi vilka script du klarar respektive inte klara.

Ja det är helt sant. Jag har tappat mycket men kan html, css och lite php. Så jag är ganska begränsad.

809 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
681 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)