Jo den funkar perfekt för mig med i alla webbläsare. Men när jag gör det på min sida så blir det dubbel "wrapper" och i Internet Explorer så kraschar den helt och visar bara bakgrundsbilden.... Suck.. så kan företags support där vi ska ha vår webbutik knappt någon jQuery.
Sidan ligger inte uppe så de e lite svårt att visa tyvärr....
Jag valde att lägga inloggningen på ett annat ställe eftersom detta strulade och vi måste få klart sidan snabbt. Men får tacka så mycket för all hjälp ändå! :)
Jag valde att lägga inloggningen på ett annat ställe eftersom detta strulade och vi måste få klart sidan snabbt. Men får tacka så mycket för all hjälp ändå! :)
körde du JS koden på ett annat ställe? Eller du har möjlighet att ändra html koder ändå?
Nej jag lade menyn på ett annat ställe bara o så fick jag styla den därifrån. Lite svårt att förklara utan att visa dock.. Jag kan välja att lägga den i vänsterspalt, sidhuvud eller högerspalt på sidan. Jag la den i högerspalten och då fick den ett annat utseende default så jag utgick från det istället.
Nä de e sant.. men har problem med några tabeller i IE o vet inte hur jag ska styla dom för att få det att funka.. de e ju mycket lättare med div:ar. Kan man köra nån replace utan att ta bort innehållet? De går inte va?
du kan ersätta de mesta om du gör det rätt, en <tr> har inte en child som är en div, så då behöver du plocka bort den + tabellen förmodligen, eller så lägger du in en div inne i din tabell.
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.2f471f9e