webForumDet fria alternativet

Besöksräknare?

Webbutveckling

6 svar · 582 visningar · startad av mikaelsooh

Medlem sedan feb. 2007200 inlägg
Frågan#1

Har en liten fundering.

Jag har en sida och till den en bunte undersidor. På toppen har jag en räknare, men eftersom jag har skickat folk direkt till undersidorna vid några tillfällen ser jag inte hur många som varit där.

Någon som har tips på räknare som räknar alla som går in på min sida, oavsett om det är en eller annan undersida?

Eller finns det ens?

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Menar du att du har en sån där räknare som folk ser? Ärligt talat trodde jag att dom försvann 1998, samtidigt med snurrande brevlådor som man skulle klicka på för att kontakta sajtinnehavare via epost.

Har du inget vanligt statistikprogram tillgängligt som du kan kolla på? (Det har ju alla seriösa webbhotell).

Annars får du väl klämma dit en räknare på varje sida. x(

Absolut inte! Bara för mitt eget höga nöjes skull. Räknare som folk ser är våldsamt oestetiskt.

Möjligt att jag har statistik. Har Binero och de är ju att klassa som väldigt seriösa. Har bara inte tänkt så långt, det är semester... ;)

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

På Binero kan du kolla statistik ordentligt, inte bara antal utan tid på dygnet och varifrån.
Grotta ner dig där först säger Lasp

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Har du ett Gmail-konto så har du ju alltid Google Analytics.

Ska grotta ner mig på Binero...

Medlem sedan aug. 2008815 inlägg

Du behöver inte ett gmail konto för att använda anlytics. Du behöver enbart registrera ett google konto. Analytics är oslagbart enligt mig.

272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
139 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
133 ms — ändringar (db)