Har kikat runt lite men inte riktigt hittat nån lösning som hjälpt mig med detta. Tänkte höra ifall någon här har koll.
Idag kör jag en sida där jag uppdaterar förstasidan med UTF-8 Cute News, eftersom jag kommer byta till Wordpress inom en snar framtid så tänkte jag ifall nån har en bra lösning på hur jag kan importera alla inlägg från gamla sidan in till Wordpress? Har testat olika varianter men aldrig riktigt lyckas. Förslag nån?
Jo det har jag men saken är den att jag behöver exportera alla inlägg från UTF-8 Cute News först.
Man måste ladda upp en fil och jag har ingen koll på hur jag får ut hela rrs'en till en fil. Vet inte om det går exportera till en xml eller nåt liknande.
Antar att du redan googlat runt lite, men det verkar ju finnas en hel del folk med samma fråga. T ex tipsar någon om den här pluginen (som dock verkar strippa all html): http://wordpress.org/extend/plugins/other-ext-wp/
Jag hittade alldeles precis "other-ext-wp" och tänkte bege mig hit och meddela att det fungerade alldeles utmärkt med denna plugin, den dög gott och väl för mitt ändamål. Dock är det som du säger, den strippar all html men i mitt fall var det inga större problem, huvudsaken för min del var att få med all text. Dock kommer jag måsta justera några inlägg manuellt hursomhelst men detta har besparat mig en massa arbete.
Tack för att du tog dig tid att svara :)
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2