Ta bort framesen, sätt bra rubriker med nyckelord i sig, upprepa nyckelorden i början av inlägget, skriv intressant. Få inlänkar från andra bra sidor. Fast jag är inte SEO-expert :)
Som Prometheus skriver: Ta bort framsetet, annars kommer besökare som hittar din webbplats via sökmotorer att få upp den aktuella sidan - men utan framesetet vilket innebär att dom inte kommer att kunna navigera på webbplatsen osv. (Kan iofs åtgärdas med javascript). http://apptools.com/rants/framesevil.php
Sökmotorerna är lite märkliga ibland.
Jag har en halvprivat sida placerad under en annan sida. Den är byggd på hästinformation med drygt 250 hästar i en databas. Det är bara de som är aktuella för t.ex. tävling som visas för besökaren.
Men Google hittar alla och placerar de flesta av dem överst i sökresultatet. På sidan finns inga länkar till några andra siter, av vad jag vet så finns det heller ingen som länkar till den, inga metataggar med sökord, egentligen kan man säga att där finns inget av de vanliga tipsen. Och jag har inte gjort något för att den ska upptäckas. Men ändå ramlar det in besökare från jordens alla hörn, lite då och då.
Så mitt tips blir vad den sidan har
Den validerar, den har <h1><h2>och <h3> och <title>, vilket tydligen Google gillar...
269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e